Klagetråd!!

MaiTjohei

Forumet er livet
MAI 2013
Bli med! :D

Halsbrann og kynnere her!!

I dag har det vært en dag der "alt" har gått gale. Lunta er kort som fy! :D

Ååååhr i denne tråden slenger eg inn halsbrann! Slitenhet! Og en rygg som gjør sykt vondt! Pleier ikkje ha rygg vondt men i dag har eg det:(

Jeg også!! Lillemor er syk på fjerde dagen og hostet til hun spøy i går :(
I tillegg klarer jeg nesten ikke å gå i dag pga bekkenløsningen ( litt selvforskyldt siden jeg var på Ikea i går, men men ;) )

Ooooog våknet opp til 10 cm snø i dag og det kommer mer. Jeg vil ha våååååååååååååår...

Pluss at jeg måtte stå opp 0630 i dag med lillemor...

Klage, klage, klage...

Sent from my iPad using Tapatalk HD

Vond rygg, halsbrann, kynnere, bekkenløsning, ekstremt trøtt, strekk i leggene og under foten, og vesla sto opp kl 6 i dag.. Yeeey!
Liker denne tråden, forresten :p

Halsbrann og refluks, så ille at jeg ikke kan spise mat på kvelden lengre og må passe meg for masse mat :-( kastet opp av den også.. Og leggkramper og kynnere! :-p

Rygg, bekken og kynnere her, kan jo ikke bevege meg uten at tårene presser på :(

Magesmerter (luft og mensensmerter) vondt i korsrygg og bekken :( har bare høye hæler jeg kan gå med til kjolen i kveld :( argh argh argh

Fiint! Som om ikke bekkenløsning, magesmerter, halsbrann og ekstremt trøtthet skulle være nok, har jeg nå blitt forkjølet og er helt ferdig :( Gleder meg til bursdagsfeiring på lørdag!

Halsbrann er noe DRITT! Men noe som faktisk er værre nå er faktisk POLLEN! Jeg ER så utrolig trøtt for tiden, jeg legger meg tidlig, sover på dagen, men er HELT utkjørt. Jeg prøvde i dag å la vær å ta allergi pillen for å se om det hjalp, men nå er jeg så trøtt at jeg har mest lyst til å gråte.. Det værker i kroppen!
Jeg ELSKER våren, men HATER pollen. Og det blir jo selvsagt ikke bedre at jeg snart er høygravid med mer og mer vond rygg:(:(:(

Endelig var frøkna frisk, trudde vi... I natt spøy hun selvsagt og spøy ut hele stua i dag morges.. Stakkar lita :( og stakar meg som låg på alle fire for å skrubbe gulvet i stua med klor.. Bekkenet holder på å dette av... :( syt, syt, syt.. ;)

Ooooog, etter at lillebror har ligget med hode ned o over en mnd så bestemte han seg plutselig for å snu seg i går... Aaaaargh, vet han kan snu seg mange ganger, men likevel.. Denne ungen skal IKKE ut med rumpa først..

Og her sliter med tungpusthet, hodepine, elefantben, smertefulle kynnere, halsbrann og oppkast :( blir så sliten av det!
Og gråter for ingenting. Nå lekker det også av den ene puppen min, og det er flaut og ekkelt :(

Meeen det er jo verdt det, kroppen vår er jo helt fantastisk som bærer fram nytt liv <3 :)

Lei av at ingen stillinger er gode å ligge i lenger :/ vrir meg hele natten og sliter med å sove!!! Har aldri hatt problemer med å sove før, men nå får jeg rett og slett ikke sove pga ingen stillinger er gode :(
Og så har jeg mensensmerter som kommer å går, halsbrann, lysk/bekkensmerter framme (veldig ubehagelig og merkelig følelse) og veldig tungpustet! Har også fått humørsvingninger fra en annen verden den siste uken, er bare trist og lei og sliten... Men det hjelper at lille gull sparker og "kommuniserer" med meg <3

Vond rygg, halsbrann, kynnere, bekkenløsning, ekstremt trøtt, strekk i leggene og under foten, og vesla sto opp kl 6 i dag.. Yeeey!
Liker denne tråden, forresten :p
Ja, hva er det med de krampene?
Jeg får også de samme plassene hele tida. Forferdelig vondt å våkne av krampe i leggen :P

Har ikke med svangerskapet å gjøre, men bilen vi kjøpte i går stoppa i dag :( så forventer en fin verste regning som vi fint kunne vært uten om! Har heldigvis vært en dag uten svangerskap plager, ellers hadde dette vært en max ræva dag..

Har ikke med svangerskapet å gjøre, men bilen vi kjøpte i går stoppa i dag :( så forventer en fin verste regning som vi fint kunne vært uten om! Har heldigvis vært en dag uten svangerskap plager, ellers hadde dette vært en max ræva dag..

Kjøpte brukt? Ingen garanti :/

Melder meg på den der. Bilen min var tom for strøm i dag tidlig. Ble en hektisk morgen!

Kjøpte brukt? Ingen garanti :/

Melder meg på den der. Bilen min var tom for strøm i dag tidlig. Ble en hektisk morgen!

Ja, dette er førstegangs bil som vi har spart lenge til så var jo veldig begrenset hva vi kunne få. Regnet med at det kom til å bli litt sånn her, men er liksom ekstra kjipt når det skjer dagen etter på :/

Skikkelig vondt i lysken i dag :( å kjeder meg noe sykt alene hjemme :(

Back
Topp