Klagetråd

Må ha N i sportstrilla (emmaljunga scooter) som ikkje har full liggestilling! No må han sovne snart... For eg eg så gretten i dag!!
 
Her er det mage som slår seg vrang igjen i dag. (Har en kronisk sykdom) :( Ligger på rommet mens sambo tar seg av lillegull.
 
Ting Tar Tid... Et lass har han klart å kjøre i dag, og det ser ikke ut til at han har planer om å få avgårde flere idag..
 
Faen. Har tydeligvis glemt å ta igjen fryseskapet når jeg tok opp kjøtt i går. :( resultat alt nesten tint. Måtte kaste en stor ørret, seifileter, en pose reker og to laksefileter, samt noe åpnet grønnsaksposer. Har måttet lage til middag av kylling, and, karbonadedeig. Kjøttet var ikke helt tint, så slapp å kaste men måtte steke det opp for å fryse på nytt. Ja ja. Har mye ferdigmiddager i frysen iallefall.
 
Snuppa har "lekepauser" midt på natten for tiden... Er gjerne våken en times tid hver natt hvor hun helst vil leke, og blir sur fordi hun må ligge i sengen. Det er slitsomt! Noen som har tips til hvordan jeg kan få slutt på det?
 
Faen. Har tydeligvis glemt å ta igjen fryseskapet når jeg tok opp kjøtt i går. :( resultat alt nesten tint. Måtte kaste en stor ørret, seifileter, en pose reker og to laksefileter, samt noe åpnet grønnsaksposer. Har måttet lage til middag av kylling, and, karbonadedeig. Kjøttet var ikke helt tint, så slapp å kaste men måtte steke det opp for å fryse på nytt. Ja ja. Har mye ferdigmiddager i frysen iallefall.

Hater når det skjer! Det skjedde meg da jeg var gravid - og jeg klarte ikke lukten av steikeos de første 16(?) ukene. Sinnsykt lite gøy å steike opp 20 middager når du brekker deg av lukta hele veien underveis ;)
 
Faen. Har tydeligvis glemt å ta igjen fryseskapet når jeg tok opp kjøtt i går. :( resultat alt nesten tint. Måtte kaste en stor ørret, seifileter, en pose reker og to laksefileter, samt noe åpnet grønnsaksposer. Har måttet lage til middag av kylling, and, karbonadedeig. Kjøttet var ikke helt tint, så slapp å kaste men måtte steke det opp for å fryse på nytt. Ja ja. Har mye ferdigmiddager i frysen iallefall.
Ååå... Den er kjip :/
 
Faen. Har tydeligvis glemt å ta igjen fryseskapet når jeg tok opp kjøtt i går. :( resultat alt nesten tint. Måtte kaste en stor ørret, seifileter, en pose reker og to laksefileter, samt noe åpnet grønnsaksposer. Har måttet lage til middag av kylling, and, karbonadedeig. Kjøttet var ikke helt tint, så slapp å kaste men måtte steke det opp for å fryse på nytt. Ja ja. Har mye ferdigmiddager i frysen iallefall.

Auch! Jaja, se positivt på det da, ferdig middag til travle dager :p
 
Det ER praktisk da! ;)
Og om mannfolket er sånn som mitt, så er det jo veldig greit med tanke på at han ikke trenger å sulte foran brødboksen, som man sier ;)
 
Det ER praktisk da! ;)
Og om mannfolket er sånn som mitt, så er det jo veldig greit med tanke på at han ikke trenger å sulte foran brødboksen, som man sier ;)
Ha ha ha.. Her er gutta oppfinnsomme på maten hvis jeg ikke har laget noe. Omelett bacon og ostesmørbrød så er de fornøyd. Dunt med fisken vi måtte kaste men orket ikke lage til helstekt ørret og seiblokker. Var mer tint en kjøttet også og jeg er redd for matforgiftning. :(
 
Matforgiftning er min store skrekk, så skjønner veldig godt at du kasta fisken!
 
Tror jeg hadde gjort det samme der. Fisk er skummelt!
 
I. Sovner ikke! Gaah.. Vil gjerne sove snart selv. For en drittdag...
 
Dagen er øyeblikkelig over! Kjenner eg har antydning til hodepine, og det har eg aldri! så er nok eit tegn på at eg også burde komme meg i seng ;P Fått hengt opp kleda, så dei er tørre til i morgon :D
 
Skal levere fra meg den ene hunden min i morgen :(
 
Skal levere fra meg den ene hunden min i morgen :(
Har dere funnet en plass til henne nå? Trist men er nok riktig for dere i det lange løp.
 
Det kjem faktisk til å bli mykje betre for hunden dokka, X (Redigert av Forumansvarlig) ! :) Berre det at ho er så fullstendig ikkje interessert i Maria tyder på at det ville blitt ein veldig kjip kvardag for hunden etterkvart som Maria voks til! :) Dessuten har dokke prøvd lenge no:)
 
Når du sier X, mener du da egentlig N? :p (Redigert av Forumansvarlig)
 
Back
Topp