klagetråd

sjanetta

Gift med forumet
guri, jeg har vært lite aktiv her siste uka. klarer ikke å få i meg så mye og har på denne uka gått ned 3 kg....[:@]
våkner om natta og kaster opp... klarer heldigvis å holde på væske da...
men i mangel på næring og i kombinasjon med lavt blodtrykk besvimer jeg av og til og i dag klarte jeg å falle stygt i dusjen så beinet mitt er full av blå merker. huff, dette er tragi komisk[:)]

så er det noen snille sjeler her som kan fortelle meg at dere har følt dere bedre i de kommende ukene jeg har foran meg?

rart at noe så fantastisk kan gjøre en så dårlig.[:)]

åååå stakkars [&o] Jeg kan ikke klage over inflensa, spy og kvalme er det verste som fins![:'(]

Føler med deg! Jeg ble mye bedre i uke 9-10. Spiser normalt, men flere ting som ikke frister enda. Men det tror jeg varer resten av svangerskapet [:)] Håper du kommer snart inn i en god periode! huff a meg[&:]

Huff det hørtes ikke godt ut. Du burde sitte på en krakk i dusjen. Men er det ingenting legene kan gjøre for deg?

Æsj og ouf!
Masse god bedring til deg [:)] God Klem...

Jeg selv hadde STORE forhåpninger. Bare jeg holdte ut til uke 12 så skulle det bli så BRAA!! [:D][:D]
Men neida, her ligger jeg slengt på sofan. Helt på gråten stadig vekk for jeg vet ikke hvor jeg skal gjemme meg mer, får nesten ikke til noen tingen. Føler alt flyyter rundt meg (sambo gjør noe altså, men merkes at det er en mann som flyr rundt og rydder"..
Hørte noen tidligere i dag sa så kjekt:

Menn "STØVSUGER" på samme måte som dei har "SEX" !! Dei berre setter i kontakten .. "BRÅKER" i 3min. !! "KOLAPSER" på sofaen og meinar at "DAMA" skal vera "HENRYKT"
Masse sant i den der altså [;)][;)]

Sambo her er heldigvis hjemme akkurat nå, så jeg får støtte til og gå på bade og sånt når det blir for ille.
Jeg klarer ikke butikken, men hvis han er på butikken eller ute og ordner noe kan jeg begynne og grine her jeg ligger hjemme alene føler meg heeelt hjelpesløs og fanga på sofan til tider...
Har det med og holde på og svima av hvis jeg reiser meg opp å sånt. Dusjen er jeg garantert til og svime av.
Husker jeg spurte legen om dette hvorfor i all verden i dusjen bestandig! Husker ikke helt hva han så men det var noe med varmeforskjell og noe greier så det var vist normalt.
Skaffa meg krakk i dusjen iallefall, det hjelper på hehe [;)]

ORIGINAL: Astian

Huff det hørtes ikke godt ut. Du burde sitte på en krakk i dusjen. Men er det ingenting legene kan gjøre for deg?

nei er ikke stort å gjøre så lenge jeg ikke går faretruende ned i vekt eller blir dehydrert. kan få flere kvalme spillende da, men de hjelper ikke. spye av smaken også.
men hjelper jo å klage litt her da. he he... [:)][:)]

ORIGINAL: sjanetta

ORIGINAL: Astian

nei er ikke stort å gjøre så lenge jeg ikke går faretruende ned i vekt eller blir dehydrert. kan få flere kvalme spillende da, men de hjelper ikke. spye av smaken også.
men hjelper jo å klage litt her da. he he... [:)][:)]

Du kan få 20mg stikk pille og hvis selve "pilla" hjelper. Men det er smaken du ikke takler..

Huff, syns skikkelig synd i dere som må være så dårlige[:(] Håper virkelig at dere blir bedre snart!

kricram. tusen takk for god respons. er godt å høre at andré også har det slik selv om jeg ikke unner noen dette altså. støvsuger historien din måtte jeg le litt av da. he he. og stikk piller var kanskje ikke så dumt igrunnen. [:D]

Back
Topp