Klagetråd

Frøken S

Elsker forumet
Som en motsetning til vår herlige jubeltråd, lager jeg den her, som vi kan banne, hyle, rope og klage ubemerket i!
La hormonene få sitt utløp her, og ikke på den stakkars samboeren din[;)]

Egentlig ikke noe å klage over akkurat nå, men bra tiltak! Legger denne inn i viktigste tråder jeg[:)]

ORIGINAL: tone86

Egentlig ikke noe å klage over akkurat nå, men bra tiltak! Legger denne inn i viktigste tråder jeg[:)]

Ja, gjør det[:D]

æ e så jævli forbanna trøtt!!!! håper på å få sove en time når jeg kommer hjem fra jobb altså....

Dagens klage: Er det mulig å bli mer hormonell? Er sinna, glad, grinete om hverandre.! Gikk akkurat fra å glede meg til å spise kake, til å bli sinna på kaka fordi kniven var sløv, og endte med å ødelegge litt av kaka og begynne å grine XD.

Men kaka er fortsatt god, så nå er jeg glad igjen og spiser kake... Alt dette på 10minutter=P

Jeg klager på at jeg har en så oppblåst mage!![&:] Ser jo ut som jeg er i 5. måned og det er ingen god følelse når jeg fortsatt har 6 uker å holde det hemmelig[8D] Og så klager jeg litt over at jeg vil merke litt mer til at jeg er gravid utenom at jeg er trett og sliten.

Har så sykt vonde pupper....Ømme til de grader!!!!!!

Koffer i helsikken står d ikkje noge noen plass om d e streik eller ikkje???
Må eg gå på jobb me engang eg har lvert sønnen min eller kan eg gå hjem å sove å gå på jobb 10.15???? blir frusteret av at alt me får beskjed om e å følge me på nyhetene.... eg ska ikkje streike... så koffer u h..... ska eg følge me... like ikkje nyheter skjer bare så masse teit i verden uansett.... grrrrr....

sånn nå va d utav meg...

Trøtt... Vil sove. Men skal grille snart. Får vel vente til i natt da... yaaaay!

Eksamenshelvete!! Mandag ca 10.30 er jeg ferdig!!

Pokker ta halsbrannen!!![:'(]

ORIGINAL: Jaybird

Trøtt... Vil sove. Men skal grille snart. Får vel vente til i natt da... yaaaay!

ÅÅÅÅH, MISSUNNELIG!!!!!!! [8D][8D][8D][8D]

ORIGINAL: Looney

Eksamenshelvete!! Mandag ca 10.30 er jeg ferdig!!

Lykke til!!! [:)][:)]

er lei av å være trøtt og er lei av å brekke meg hele tiden[:@]

Takker for lykke ønsker til eksamen, med en A som resultat har  det nok funket[:D][:D]

Jeg mÅÅÅÅÅÅ blåse ut litt frustrasjon over alt styret med å selge leiligheten. Jeg og samboeren diskuterer for alt av dritt ting[:@] 17 millioner ting som MÅ ordnes før vi reiser til spania på mandag, og samboeren må jobbe på ei helvetes messe hele helgen. Hvem må da gjøre alt tro[&:][&:]??

vil klage på kvalmen, den evige trøttheten, og blødningane som aldri gir seg[:@][:@][:@]

Jeg er kvalm... Og jeg har sinnsykt vondt i ryggen. Hadde masse planer for dagen, men neida... at det går ann!
Ser ut som et rottereier her, og jeg får ikke gjort noe[:@]

Back
Topp