Klagetråd! :P

Det høres ikke så bra ut molly1988.hvor langt er du på vei? Håper at du kan slappe litt av i helgen, lade batteriene. Jobber du? :)
Er det flere der ute som har vonde kynnere?
Er 30+2, så akkurat no føles det veldig lenge igjen til termin, men vet jo det at det går fort! Har heldigvis fått en niese på besøk som hjelper meg mye :) Har vært 100% sykemeldt siden uke 11... Jobben klarer ikke å tilrettelegge..

Samme her jenter:( er sykemeldt pga kynnerne siden uke 19. Det hjalp litt å slappe av og ta magnesium..de roet seg litt ned. men nå kjenner jeg at de kommer tilbake:( er i uke 29+4...og tiden går så sakte.
Har dere snakket med jm om kynnerne?at det er normalt at de er så vonde? Påvirker det ikke livmorhalsen? :( skulle ønske det hadde vært oktober allerede:)

Spiste kebab sent igår kveld.

Det er ikke smart når en i utgangspunktet er plaget av halsbrann.
Våknet av vannvittig halsbrann og sure oppstøt, og endte med å kaste opp gjentatte ganger.

Ingen god natt.

Våknet av vannvittig halsbrann og sure oppstøt, og endte med å kaste opp gjentatte ganger.

Ingen god natt.
Huff, så kjedelig! Savner tiden hvor man kunne spise hva man ville uten det styret der!
Får håpe kebaben i det minste var skikkelig god da:p

Samme her jenter:( er sykemeldt pga kynnerne siden uke 19. Det hjalp litt å slappe av og ta magnesium..de roet seg litt ned. men nå kjenner jeg at de kommer tilbake:( er i uke 29+4...og tiden går så sakte.
Har dere snakket med jm om kynnerne?at det er normalt at de er så vonde? Påvirker det ikke livmorhalsen? :( skulle ønske det hadde vært oktober allerede:)
Jeg skal snakke med jordmor om kynnerne på mandag. Noen uker siden forrige time, og først de siste ukene at kynnerne har kommet. Tenker det er bare bra om kynnerne gjør noe, så lenge jenta holder seg i magen til uke 37 ihvertfall. Er forberedt på å gå over, men hadde gledelig fått henne før termin :D

Ingen god natt.
Uff, det hørtes trasig ut. Jeg spiste altfor mye ferdig-pizza i går kveld, og hadde ikke den beste natta jeg heller... Heftig halsbrann og på kanten til oppkast.

Jeg har snakket med JM ang kynnerne siden de kom så tidlig denne gangen. Hun sier de som oftes er helt ufarlig og at det bare er livmoren som øver seg. At de er vonde sa hun også var normalt, men her måtte jeg selv vurdere om jeg syntes de var så vonde at jeg tok kontakt med henne eller KK. Men skal snakke med henne igjen neste time den 18/8. Håper bare ikke de blir verre.. Plutselig er oktober her :) Håper kynnerne blir mindre vonde for deg! :)

Hormontrollet føler seg forskjellsbehandlet:
Var på senteret med svigermor og handla. Så gikk vi forbi noen babyklær, da fikk jeg kommentaren om at hun hadde gått bananas om det ble jente... er det ikke bra nok med gutt lenger?:mad:

Var på senteret med svigermor og handla. Så gikk vi forbi noen babyklær, da fikk jeg kommentaren om at hun hadde gått bananas om det ble jente... er det ikke bra nok med gutt lenger?:mad:
Auch! Da ville jeg nok fyrt opp alle plugger, kjenner jeg meg selv rett!

Uff, det hørtes trasig ut. Jeg spiste altfor mye ferdig-pizza i går kveld, og hadde ikke den beste natta jeg heller... Heftig halsbrann og på kanten til oppkast.
Så kjedelig med den halsbrannen altså! Kontrollerer jo alt jeg spiser, og når jeg spiser det..

Huff, så kjedelig! Savner tiden hvor man kunne spise hva man ville uten det styret der!
Får håpe kebaben i det minste var skikkelig god da:p
Samme her. Godt det bare er for en kort periode.

Skal aldri spise kebab igjen :p

For en kommentar :o er vel akkurat like koselig med gutt. Og det er så mye fint til gutt også! :)

Helt enig! Masse fint til gutt, og like stas med gutt.

Må si jeg får mange reaksjoner hvor det virker som folk synes det er ekstra stas at det er to jenter. Jeg skjønner det ikke. Hadde vært like stas med to gutter :)
En er jo så heldig uansett hvilket kjønn en får!

Jeg har snakket med JM ang kynnerne siden de kom så tidlig denne gangen. Hun sier de som oftes er helt ufarlig og at det bare er livmoren som øver seg. At de er vonde sa hun også var normalt, men her måtte jeg selv vurdere om jeg syntes de var så vonde at jeg tok kontakt med henne eller KK. Men skal snakke med henne igjen neste time den 18/8. Håper bare ikke de blir verre.. Plutselig er oktober her :) Håper kynnerne blir mindre vonde for deg! :)

Takk for trøstende ord:) vi håper på det beste;)

Nå kan knøttet gjerne begynne å flytte seg nedover..
Blir andpusten bare av å snakke med folk og og må sitte tilbakelent sånn at hun ikke skal drive å sparke opp mot ribbeina mine hele tiden. Føler at det ikke er plass til noe av mine innvoller og føler et voldsomt press opp mot mellomgulvet hver eneste gang hun beveger seg!

I natt sovnet jeg ikke før halv seks :( Er helt ødelagt på jobb i dag. Heldigvis styrer jeg dagene selv så jeg begynte litt senere enn vanlig (halv ti), men 2-3 timer søvn er fortsatt altfor lite for at jeg skal fungere :(

Er det flere der ute som har vonde kynnere?

Huff ja, har hatt et helt problemfritt svangerskap til nå men min store mage tærer på den lille kroppen min og har hatt noen smertefulle omganger med kynnere av og til i det siste:(

Huff da...det er så teit med kynnere...det er ikke bare at det gjør vondt men jeg er litt redd at pga de kommer fødselen tidligere...(det sa til meg jm på sykehuset da jeg var på Ul i uke 18 )
Jeg vet at det er normalt at kynnere kommer men de skulle ikke være vonde.

Hei jenter er det noen fra dere der som tar magnesium tilskudd? Hvis ja, hvor mye daglig?:) jm anbefalte meg å ta pga kynnere i uken18. Lurer på hvor lenge burde jeg ta magnesium? :)

Back
Topp