Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Blitt helt avhengig av melk og oboy! Men er nok mer fordi det er digg, enn hva det hjelper
Jeg også! Har ikke tenkt på oboy siden jeg var lita jente. Plutselig var det det jeg hadde lyst på til frokostBlitt helt avhengig av melk og oboy! Men er nok mer fordi det er digg, enn hva det hjelper![]()
Huff. Hørtes ikke deilig utAuauau! Bekken og ryggsmertene har eskalert til et nytt nivå! Klarer ikke bevege meg. Begynner å bli drit lei av å ha vondt.![]()
Har vært sykemeldt siden uke 8Huff. Hørtes ikke deilig utdu er vel allerede sykmeldt? Godt å ikke være i jobb når det blir så vondt ihvertfall.
Blir vel litt kjedelig etterhvert det ogHar vært sykemeldt siden uke 8Så heller det at Hormonella snart går på veggen! Hehe. Men veldig glad for at jeg ikke må løpe rundt på jobben..!
Har det på akkurat samme måte!! I tillegg har det satt seg i korsryggen også nå.. Herlig med ferie liksom.Huff, jeg plages sånn med smerte i ryggen, fremst på kveldene når en skal halvligge i sofaen
Er en trykkende smerte midt i ryggen under skulderbladene. Jeg prøver å bygge opp med puter for å prøve å ikke ha noen del av korsryggen "i luften" men det hjelper ikke alle ganger og jeg må bare opp og stå. Desto mykere sofa, desto verre å ligge....
Har det på akkurat samme måte!! I tillegg har det satt seg i korsryggen også nå.. Herlig med ferie liksom.
Nå har ryggen min begynt å krangle ogsåjeg blir så stiv i ryggen på nettene at det gjør vondt å snu seg i senga.
Og som om ikke det var nok har jeg fått strekk under foten så det er vondt å gå også![]()
Så trist at vi skal ha vondt i ryggen!!!Allså- hormonell...
I dag var jeg ute og gikk tur og slusene bare åpnet seg.. E grein heile turen, allså flaut.. Men gikk ikke an og stoppe det..
Alt fordi jeg hadde så vondt i ryggen..![]()
Tanken har slått meg og!Så trist at vi skal ha vondt i ryggen!!!
Ibland lurer jeg på om man har mye plaget som gravid bare fordi man virkelig skal VILJA trykka ut ungen etter 9 måneder![]()
Hehe, kanskje det er grunnen jaSå trist at vi skal ha vondt i ryggen!!!
Ibland lurer jeg på om man har mye plaget som gravid bare fordi man virkelig skal VILJA trykka ut ungen etter 9 måneder![]()
Jeg har telefonskrekk, noe som passer dårlig når man er gravid.. Men i dag tok jeg mot til meg, ringte fysioterapeuten for å ordne meg time etter ferien. Han var trivelig, og jeg fikk time fort, men han avsluttet samtalen, etter å ha avtalt time, med at hun som tar gravide har ferie. Og det var bare henne som tok refusjoner, dermed koster første time hos han 600! Jeg ble så satt ut, og syntes det er så ekkelt å skulle skifte mening etter at noe er avtalt.. Affh, har ikke penger til dette, så nå går dagen til å grue seg til å ringe tilbake.. :-\
Ja, syntes jo i grunn han kunne nevnt det først, i alle fall gitt meg muligheten til å velge selv før vi avtalte time.Her kan de jo skylde seg selv som ikke opplyste om betaling på forhånd. Jeg hadde avlyst glatt!
Du må nesten ringe tilbake og si ifra eventuelt stikke innom og si at den timen blir uaktuel og at neste gang må de informere og gi muligheten til at du svarer!Jeg har telefonskrekk, noe som passer dårlig når man er gravid.. Men i dag tok jeg mot til meg, ringte fysioterapeuten for å ordne meg time etter ferien. Han var trivelig, og jeg fikk time fort, men han avsluttet samtalen, etter å ha avtalt time, med at hun som tar gravide har ferie. Og det var bare henne som tok refusjoner, dermed koster første time hos han 600! Jeg ble så satt ut, og syntes det er så ekkelt å skulle skifte mening etter at noe er avtalt.. Affh, har ikke penger til dette, så nå går dagen til å grue seg til å ringe tilbake.. :-\