Klagetråd! :P

Jeg er sååå trøtt i dag! Sovner nesten foran skjermen på jobb. Kaffe smakte heller ikke noe godt i dag, så dette kan bli en lang dag :P

Sykemeldt til og med torsdag pga ryggproblemer og aner ikke hva jeg skal finne på men mini er på skolen!

Kjøpte meg en mammabukse fra HM for et par uker siden, og etter at jeg har vasket den syns jeg den har blitt så vanvittig stor og dårlig i passformen :( Sklir ned hele tiden! Sleit litt med at den sklei ned før også, men nå er det virkelig ekstremt. Noen tips?

Det skjedde med min mammabukse fra HM også! Jeg kjørte den i tørketrommeln i 10 minutter etter ny hurtigvask, så var den så god som ny :)

Det skjedde med min mammabukse fra HM også! Jeg kjørte den i tørketrommeln i 10 minutter etter ny hurtigvask, så var den så god som ny :)
Har tenkt samme tanken. Skulle bare hatt tørketrommel :P Får kanskje prøve det når jeg drar hjem på besøk!

Lyst å klage (enda mer) over å bli satt tilbake en uke på OUL :p Føler liksom at denne uka er bortkastet siden jeg er i uke 18 for andre uke... Haha. Men hun vokser jo inni der selv om man blir satt tilbake.. Men føles ikke sånn :(

Lyst å klage (enda mer) over å bli satt tilbake en uke på OUL :p Føler liksom at denne uka er bortkastet siden jeg er i uke 18 for andre uke... Haha. Men hun vokser jo inni der selv om man blir satt tilbake.. Men føles ikke sånn :(
Jeg føler med deg! I dag er jeg 18+5 for andre gang, gleder meg bare til i morgen, da har jeg kommet meg over der jeg allerede har vært :-P

Trege gravidhjernen min gjorde at jeg ble 10 minutt forsinka til legen. Og akkurat denne dagen var ikke legen forsinket, så da ble nestemann tatt inn :p fikk heldigvis skviset meg inn etterpå, må bare sitte å vente litt ekstra :p surrehode!

Er så utrolig lei av forkjølelse og verkende øyne at jeg går på veggen snart! :p Vil bli frisk nå med en gang, helst i går! :o

Er så utrolig lei av forkjølelse og verkende øyne at jeg går på veggen snart! :p Vil bli frisk nå med en gang, helst i går! :o
Samme her! Syns det virker som at det tar my lengre tid å bli frisk nå som jeg er gravid :o

Skjønner deg så godt! Ble også satt tilbake 4 dager! Sykt lenge i samme uke!!

Samme her! Syns det virker som at det tar my lengre tid å bli frisk nå som jeg er gravid :o
Det gjør dessverre det.. :( Tar lengre tid, i tillegg til at man stort sett blir dårligere enn man normalt ville blitt:o Har holdt på i en uke nå. Blir sprø snart! Har jo ikke energi eller overskudd til noe som helst:p

Blodverdien min synker så jeg må øke dosen jern tabletter :(

6 min til time hos jordmor. Gruer meg alltid for det blir snakk om vekt. Måtte klage litt på forhånd. Mulig det kommer litt klaging etter også...

Ligger i fosterstilling på sofaen med smerter fra helvette etter 10-timers dag på jobb. Kjenner heldigvis at hun i magen sparker masse, men skummelt likevel å ha så vondt :( legetime imorgen for å sjekke hva det er. Tror det er bekkenet, da jeg har kjent mye smerter i symfysen i det siste.

Ligger i fosterstilling på sofaen med smerter fra helvette etter 10-timers dag på jobb. Kjenner heldigvis at hun i magen sparker masse, men skummelt likevel å ha så vondt :( legetime imorgen for å sjekke hva det er. Tror det er bekkenet, da jeg har kjent mye smerter i symfysen i det siste.
Huff, høres ikke godt ut :-( Masse god bedring :-*

Back
Topp