Klagetråd! :P

Sitter å gjesper da jeg våknet 7 idag. Og for hver gang jeg gjesper blir jeg kvalmere og kvalmere, klarer ikke stoppe. Vil ikke kaste opp, men kjennes ut som jeg er såååå nære og det er helt jævlig :(

Sitter å gjesper da jeg våknet 7 idag. Og for hver gang jeg gjesper blir jeg kvalmere og kvalmere, klarer ikke stoppe. Vil ikke kaste opp, men kjennes ut som jeg er såååå nære og det er helt jævlig :(
Det er så kjedelig kombo det der! Jeg klarer nesten ikke å gjespe uten å brekke meg om dagen... Kaster heldigvis ikke opp hver gang, men om jeg ikke var kvalm akkurat da så blir jeg ihvertfall det av å brekke meg:o
Håper det går over for oss begge snart!

Er sulten, men har ikke lyst på noe. Veldig irriterende! For ikke å snakke om trøtt.

Det er så kjedelig kombo det der! Jeg klarer nesten ikke å gjespe uten å brekke meg om dagen... Kaster heldigvis ikke opp hver gang, men om jeg ikke var kvalm akkurat da så blir jeg ihvertfall det av å brekke meg:o
Håper det går over for oss begge snart!
Klarte meg uten å kaste opp denne gangen, heldigvis. Sovnet en liten time på sofaen, og når jeg våknet var kvalmen mer overkommelig :D

Sykt barn på 6.dagen. Den ene avløste den andre. Jeg er lei lei lei...er ikke akkurat på topp selv...
Har gitt klar beskjed til mannen at neste gang er det hans tur, kanskje de fem neste gangene...

Han slapp billig unna nå som jeg er sykmeldt..
Krysser fingrene for at dere blir friske alle man snart!!:)

Æsj! Snakket for tidlig. Hang over do ista og tømte alt som fantes i magen. Hater å kaste opp! :(

Blødninger. Virkelig ikke gøy. Tatt det helt med ro de siste dagene og det hjelper, men blir lange og kjedelige dager. Heldigvis sett blinkende hjerter på ul to dager denne uka, og ny ul på tirsdag.

Blødninger. Virkelig ikke gøy. Tatt det helt med ro de siste dagene og det hjelper, men blir lange og kjedelige dager. Heldigvis sett blinkende hjerter på ul to dager denne uka, og ny ul på tirsdag.
Hjerter? Var det fler enn en der inne? :)

Hos meg har kvalmen tatt seg mer opp de siste dagene. Tidligere har den bare komt et par ganger om dagen, og ikke vart så lenge. Men de siste dagene har jeg vært konstant kvalm, med unntak av det første kvarteret etter jeg har spist :P Og nå er det jo sånn at jeg ofte føler det er rett før jeg kaster opp, uten at jeg gjør det da :P Blir så sløv og matt av det :P Menmen, satser på at det kommer seg :)

Takk :)

Kvalmen kom for fullt her i går også...var ikke forbredt på å være kvalm fra morgen til kveld. Uten pause...
Ser ikke veldig lyst på ukene fremover akkurat nå... :sour:

Kvalmen kom for fullt her i går også...var ikke forbredt på å være kvalm fra morgen til kveld. Uten pause...
Ser ikke veldig lyst på ukene fremover akkurat nå... :sour:

Huff! Føler med deg :P Vi får håpe det kommer seg etter hvert :) ;)

Dagens klage: jeg vil ikke på jobb! Er kvalm, trøtt og uggen! Vet at jeg kommer til å kjøre meg helt i kjelleren etter kveldsvakten. Har virkelig ikke lyst til å putte på meg smilet, men kvier meg for å gå til legen å.. føler at jeg MÅ kaste opp mange ganger før det er "gyldig" å bli hjemme.... Sitter nå i bilen utenfor jobb og drøyer.

Ikke gøy å sitte med den følsen!!
Håper du kommer til legen å blir møtt med forståelse, samt hos arbeidsgiver.

Alle sier graviditet er ikke en sykdom, og det har de rett i. Men føler mange ser ned på se som må kaste inn håndkle i perioder og være hjemme

Måtte opp halv 8 idag pga tidlig ultralyd. Kjempekvalm! Måtte presse i meg mat for å unngå å kaste opp :(

Jeg ble nesten bekymret i helgen fordi jeg merket mindre kvalme og mindre trøtthet. Nå kommer kvalmen for fullt! Angrer på at jeg bekymret meg ! Hehe ..

Ny legetime for å fortelle legen at jeg kaster opp like mye og at kvalmepillene ikke hjelper i det hele tatt.

Er så utrolig trøtt på ettermiddagen/kvelden! Sliter med å holde øya oppe mens jeg sitter og prater med andre, spiser middag osv..... Også er det frøkna på 16 mnd som skal ta på ALT og sjekke ut ALT da, så kan ikke akkurat sitte stille/slappe av heller:p

Back
Topp