Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det er så kjedelig kombo det der! Jeg klarer nesten ikke å gjespe uten å brekke meg om dagen... Kaster heldigvis ikke opp hver gang, men om jeg ikke var kvalm akkurat da så blir jeg ihvertfall det av å brekke megSitter å gjesper da jeg våknet 7 idag. Og for hver gang jeg gjesper blir jeg kvalmere og kvalmere, klarer ikke stoppe. Vil ikke kaste opp, men kjennes ut som jeg er såååå nære og det er helt jævlig![]()
Klarte meg uten å kaste opp denne gangen, heldigvis. Sovnet en liten time på sofaen, og når jeg våknet var kvalmen mer overkommeligDet er så kjedelig kombo det der! Jeg klarer nesten ikke å gjespe uten å brekke meg om dagen... Kaster heldigvis ikke opp hver gang, men om jeg ikke var kvalm akkurat da så blir jeg ihvertfall det av å brekke meg![]()
Håper det går over for oss begge snart!
Krysser fingrene for at dere blir friske alle man snart!!Sykt barn på 6.dagen. Den ene avløste den andre. Jeg er lei lei lei...er ikke akkurat på topp selv...
Har gitt klar beskjed til mannen at neste gang er det hans tur, kanskje de fem neste gangene...
Han slapp billig unna nå som jeg er sykmeldt..
Hjerter? Var det fler enn en der inne?Blødninger. Virkelig ikke gøy. Tatt det helt med ro de siste dagene og det hjelper, men blir lange og kjedelige dager. Heldigvis sett blinkende hjerter på ul to dager denne uka, og ny ul på tirsdag.
Venter tvillinger jaHjerter? Var det fler enn en der inne?![]()
Kvalmen kom for fullt her i går også...var ikke forbredt på å være kvalm fra morgen til kveld. Uten pause...
Ser ikke veldig lyst på ukene fremover akkurat nå...![]()
Dagens klage: jeg vil ikke på jobb! Er kvalm, trøtt og uggen! Vet at jeg kommer til å kjøre meg helt i kjelleren etter kveldsvakten. Har virkelig ikke lyst til å putte på meg smilet, men kvier meg for å gå til legen å.. føler at jeg MÅ kaste opp mange ganger før det er "gyldig" å bli hjemme.... Sitter nå i bilen utenfor jobb og drøyer.