Klagetråd! :P

Null energi og konstant kvalm, orker nesten ikke gjøre noen ting. Dårlig samvittighet for at jeg er sykemeldt og ikke gjør noe. Har så vidt vært på utsida huset på 3 uker. Vet jeg burde være takknemlig for graviditeten og nyte det, men her er det mye tårer for tida:sad010håper det blir bedre nå som jeg har klaget litt til dere...
Føler med deg! Og sender deg en varm klem❤️
Er ganske nedfor og stressa over at jeg ikke funker som menneske om dagen selv. Er i full jobb enda og det fungerer til en viss grad, men føler ikke jeg får unna alt jeg skulle/burde gjort. Har heldigvis en kjempefin sjef som ber meg stresse ned og ikke bekymre meg. Som han sa skal jo dette være en gledens tid:p
Håper det bedrer seg for alle som sliter så fort som mulig:)

Kjenner meg VELDIG godt igjen!! Mye tårer her også, lurer på om det er verdt det, hvordan det blir fremover osv... For nå er det bare kjipt.. :( Jobb funker ikke, men tenkte holde ut uken, siden jeg har ferie neste uke.. Men sliter veldig med å komme meg rundt... Klem til deg og andre som trenger! :)

Takk for det og klem tilbake:) vi får støtte hverandre her inne..på en måte godt å se at det er andre som har det på samme måte, selv om jeg ikke unner noen å ha det sånn. Får håpe det snart snur for alle som ikke er i form:)

Føler med deg! Og sender deg en varm klem❤️
Er ganske nedfor og stressa over at jeg ikke funker som menneske om dagen selv. Er i full jobb enda og det fungerer til en viss grad, men føler ikke jeg får unna alt jeg skulle/burde gjort. Har heldigvis en kjempefin sjef som ber meg stresse ned og ikke bekymre meg. Som han sa skal jo dette være en gledens tid:p
Håper det bedrer seg for alle som sliter så fort som mulig:)

Tusen Takk for koselige ord, og en varm klem tilbake :) får håpe det blir bedre for alle som sliter snart. På en måte godt å se det er flere som har det litt tungt, vi får støtte hverandre her inne.

Tusen Takk for koselige ord, og en varm klem tilbake :) får håpe det blir bedre for alle som sliter snart. På en måte godt å se det er flere som har det litt tungt, vi får støtte hverandre her inne.
Ja, det er godt å vite at man ikke er alene. Letter litt på følelsen av å bare være utakknemlig...:)

I dag på jobb sto jeg helt alene å måtte ekspedere i 2 kasser samtidig! ( jobber på apotek) Var 3 personer til på jobb men hun ene satt å drakk kaffe, de to andre sto å skravla med hverandre i bak resepturen! Å jeg hadde kunder nesten ut døra! Jeg var så sint at jeg formelig hoppet dere jeg gikk frem og tilbake mellom begge kassene og hjalp kunder! Kunne jo liksom ikke gå jeg å, men syntes virkelig de to som var på jobb å hedde skravle pause kunne hjulpet til altså!!!! Dagens utblåsning :D hhe

Årh, må bare klage -- Har hatt sykt vondt i hode tre dager på rad nå! :arghh:
Er paracet fy å ta?

Årh, må bare klage -- Har hatt sykt vondt i hode tre dager på rad nå! :arghh:
Er paracet fy å ta?
Paracet går helt fint å ta, Ibux du skal holde deg unna :) Håper det hjelper litt mot hodepinen!

Da kom kvalmen sigende igjen. . Lillemor har heldig vis lagt seg til dupp.. blæ

Sykt barn på 6.dagen. Den ene avløste den andre. Jeg er lei lei lei...er ikke akkurat på topp selv...
Har gitt klar beskjed til mannen at neste gang er det hans tur, kanskje de fem neste gangene...

Han slapp billig unna nå som jeg er sykmeldt..

Nå skal jeg klage litt.
Ei kollega smiler og ler hele dagen med gravid mage, mens jeg har luft i magen med tilhørende dårlig lukt :p
Bøyer jeg meg ned får jeg halsbrann, blir andpusten av absolutt alt og selvsagt får jeg dårlig ånde!!! Så skyller munnen, pusser og tygger tyggis nesten hele tiden! Sammen med bekkenløsning og rennende herlig nese med tilhørende skjøre slimhinner er ikke spesielt glamorøst akkurat :p

Har blitt skikkelig dårlig siden i går :( Vanvittig vondt i halsen, hoster og verker i kroppen. Håper det hjelper med en rolig helg, sånn at formen er bra igjen på mandag!

Har blitt skikkelig dårlig siden i går :( Vanvittig vondt i halsen, hoster og verker i kroppen. Håper det hjelper med en rolig helg, sånn at formen er bra igjen på mandag!
God bedring, høres lurt ut med en rolig helg ❤

I tillegg til alle svangerskapsplager (kvalme, trøtt, vonde pupper+++) og en forkjølelse som heldigvis er bedre, har jeg en visdomstann som holder på å grave seg fram gjennom tannkjøttet!! Det gjør så innmari vondt heler tiden... Auuuuuu!! Jeg har ikke ringt tannlegen, for jeg vet jeg må operere den ut. For det sa hun sist gang. Og det har jeg ikke lyst til akkurat nå.. Så nå sitter jeg å venter på at det skal gå over av seg selv. Det har pleid å gjøre det etter ca 3 dager før, men sitter nå fortsatt her med en forferdelig tannpine. Ikke har jeg tatt noe smertestillende heller, har bare Ibux, og det er jo fy fy! Håper det hjelper å klage litt her

Jeg har akkurat det samme...visdomstann som gnager seg gjennom tannkjøttet og sykt hodepine ....:( tror jeg må ringe tannlegen imorgen ..men visste ikke at den da må opereres ut..hva med bedøvelse og sånn da siden vi er gravid??

Jeg har akkurat det samme...visdomstann som gnager seg gjennom tannkjøttet og sykt hodepine ....:( tror jeg må ringe tannlegen imorgen ..men visste ikke at den da må opereres ut..hva med bedøvelse og sånn da siden vi er gravid??
Jeg hadde egentlig tannlegetime 15.02. Fant ut at jeg var gravid dagen før, og da ville tannlegen utsette timen til etter første trimester var over pga bedøvelsen.

Uff, skjønner jo at han vil utsette pga graviditeten , men fælt å skulle gå så lenge å ha vondt...:(

Uff, skjønner jo at han vil utsette pga graviditeten , men fælt å skulle gå så lenge å ha vondt...:(
Ja, det er fryktelig :( Jeg har heldigvis ikke noe vondt, så det var ikke noe problem. Ville anbefalt deg å ta en prat med tannlegen din. Kan være de har en type bedøvelse som er beregnet på gravide der :)

Ja, det er fryktelig :( Jeg har heldigvis ikke noe vondt, så det var ikke noe problem. Ville anbefalt deg å ta en prat med tannlegen din. Kan være de har en type bedøvelse som er beregnet på gravide der :)

Da er du heldig som ikke har vondt;) ja, jeg tror jeg må ringe tannlegen og høre, håper de har noe for oss gravide også, hvis ikke tror jeg jeg blir gaal:wideyed::wacky: håper bare jeg får sove inatt..:smiley-angelic001

Back
Topp