Klagetråd! :P

Ikke nødvendigvis at det er barnehagen som har dårlig hygiene.. kan også være at andre foreldre sniker seg unna 48 timers regelen og sender barna i barnehagen, til tross for at de er syke. Det har vi hatt en del av der jeg jobber og vi er veldig obs på hygiene, men likevel blir barna sendt hjem gang på gang på gang.

Så, når barna deres er syke - hold dem hjemme! Dette var dagens klaging fra meg.

Ja har tenkte det jeg å :) må jo være det ettersom det skjer gang på gang :( men jeg gjøre det så da får jeg håpe at andre også begynner å gjøre det :)

Dagens klage: jeg vil ikke på jobb! Er kvalm, trøtt og uggen! Vet at jeg kommer til å kjøre meg helt i kjelleren etter kveldsvakten. Har virkelig ikke lyst til å putte på meg smilet, men kvier meg for å gå til legen å.. føler at jeg MÅ kaste opp mange ganger før det er "gyldig" å bli hjemme.... Sitter nå i bilen utenfor jobb og drøyer.

Åssen går det på jobb? ☺Hva jobber du med? Ikke godt å måtte være på jobb når formen er sånn. Er sykemeldt selv p.g.a kvalme, oppkast og ekstremt trøtthet. Føler med deg☺

Har fått en skikkelig strekk i en muskel under skulderbladet som er dritvond. Fikk råd fra tanta til kjæresten som er fysioterapaut om å ta ibux og paracet ikveld og imorgen. Måtte bare takke for rådet og late som ingenting :D hun vet ikke at jeg er gravid enda, men vil få vite det neste uke før jeg har time til henne for å fikse ryggen :P dritt å ikke ha noe å ta for smertene annet enn paracet! Venter på svar fra Bedico for å få hastetime gjennom de, men det tar så lang tid.. Noen timer føles lenge ut :P

Åssen går det på jobb? ☺Hva jobber du med? Ikke godt å måtte være på jobb når formen er sånn. Er sykemeldt selv p.g.a kvalme, oppkast og ekstremt trøtthet. Føler med deg☺
Jeg klarte meg! Men er helt ødelagt nå.. Kvalm, murringer og sykt sliten! Har sagt at jeg ikke kommer i morra. Det går bare ikke. Skal ringe legen om mulig gradert sykemeld i morra:) Er sykepleier, på en ganske tung post(både fysisk og psykisk).

Æsj, jeg har blitt forkjøla! Nå nyser jeg hele tiden og må fly på do enda oftere på grunn av nysinga, redd jeg tisser på meg av 'trykket' fra nysinga... :-P men ellers går det sånn tålig, litt varm, men ingen feber, og plutselig kald og må ha på ullsokker og fleecegenseren... Hvis det fortsetter blir det chilisuppe til middag i helga... Håper jeg ikke får halsbrann av den da...

Jeg har sovet kanskje 1,5 time totalt i natt ...... Samboern snorker noe så inni h**! Uansett hvordan han ligger. ..... jeg blir gal!

Snuppa i hus er fortsatt syk og har nå begynt å hoste skikkelig samtidig som jeg er smittet og klør noe fryktelig i halsen! Kommer garantert til å ville klage mye i løpet av dagen!

Nå er det ingenting som skal til før kvalmen kommer, bare å tenke på mat er forferdelig. Litt og ofte mat hjelper enda☺

Gruer meg til å ringe legen dag! Føler at jeg maser sånn:hehe

Kvalm, slapp og null energi. Eneste jeg gjør er å gå mellom badet og sofaen, sover og spyr :depressed: sutre, sutre.. :crybaby2får håpe det blir bedre etter uke 12.

Mitt forrige svangerskap var perfekt, 0 kvalme og dårlig form.
Nå begynte mistanken min med kvalme.. kvalm, svimmel og mageknip.. kjekke greier!!

Nå er jeg drittlei av å være alene kjemme!! Føles som om jeg nesten ikke har sett mannen siden jul! Ikke orker jeg å treffe venninner heller, for da kommer jeg bare til å røpe meg når de vil drikke vin eller noe. Og nå er jeg ferdig med alle episodene av Greys Anatomy også! Dritt! :arghh:

Nå er jeg drittlei av å være alene kjemme!! Føles som om jeg nesten ikke har sett mannen siden jul! Ikke orker jeg å treffe venninner heller, for da kommer jeg bare til å røpe meg når de vil drikke vin eller noe. Og nå er jeg ferdig med alle episodene av Greys Anatomy også! Dritt! :arghh:
Sjekk ut Saving Hope. Sykehusserie det og. Likte den faktisk veldig godt :D ca 4 sesonger. Eller Jane the virgin, den er veldig bra!

I dag kasta jeg opp på parkeringsplassen på kjøpesenteret - festlig, og ikke noe pinlig i det hele tatt :/

Huff du får finne mange gode serier og se på, håper tiden går fort

Du kan komme hit! :D I allefall om 14 dager for da blir jeg alene med ungene i 14 dager :P
Har du sett Castle? Game of Thrones?

Har bestilt time via nett nå, i håp om å få komme til svangerskapslegen som vi har på legekontoret her på mandag.. Hater å gå i uvissheten, så vil ha meg en tidlig ul. Heldigvis er han glad i å utføre ultralyder, så det blir heldigvis ikke noe problem :)
Håper bare han har mulighet på mandag.
Puppene er heldigvis litt ømme enda, så det symptomet er ikke borte. Men jeg liker ikke blødninger:arghh: Men optimisten i meg sier at jeg fortsatt er gravid til det motsatte er bevist:happy:

Back
Topp