klagetråd.Lang

mini_mamma

Elsker forumet
Jeg må få lufta litt frustrasjon her. Jeg er så sliten, vondt i ryggen og konstant trøtt :( Har hatt 3 åringen hjemme fra bhg siden fredag, eller fra fredag til lørdag så var hun på overnatting, men jeg dro å henta hu rett etter jobb på lørdag. Så noe avslapping ble det ikke. 
Hun er på sitt værste da det gjelder trass, også driver hun å slutter med bleie. Noe som resulterer i mange uhell :( Hatt lyst til å gi opp hele bleiesluttet. Samboren er på jobb og kommer ikke hjem før på tirsdag, og da på onsdag drar vi på ferie i 11 dager. Det frister ikke :( Egentlig mest lyst til å dra på husmorferie helt alene.... Uten mas og trass. Sove lenge. 

Høres veldig tungt ut. Sender deg en stor klem.
Har du ikke noen besteforeldre eller noe som kan ha jenta på besøk en helg eller noe?
Jeg tror du kan ha godt av ferien, med eller uten barn/mann. Snakk med mann på forhånd at han kan ta jenta litt mer en vanlig, slik at du får slappa litt mer av.
Du skal nok se at det fikser seg :)

Så må du ha en god ferie :)

Huff.. Sender deg ein stor dose sympati, eg! Er nok skikkelig tøft, ja :(

Har du ikkje nokon du kan sende ungen på besøk til, om så berre eit par timar om dagen?

Hehe! Var som å lese om meg selv!
Har også en 3 åring som trasser verre enn noensinne!
Var nesten litt godt å lese det du skreiv, da vet jeg hvertfall det er er helt normalt,
men ikke så veldig gøy når man er sliten fra før av :P
Jenta mi har begynt å bli vanskelig å legge, våkner på natta og oppe tidlig på morgenen også, artig... :P

Håper det bedrer seg hos deg snart! :)

Huff.. føler sååå mye med deg!! Sender deg en stor trøstekleem:) Håper det ordner seg og blir bedre:)

Kanskje du skal snakke med legen din slik at han kan sykemelde deg?
Du er først mamma, får ingen premie av å slite deg ut på jobb.

Back
Topp