KLAGETRÅD!

Som om jeg skulle ha skrevet det selv! Har samme termin som deg, men pga ungen er litt over vektmessig så skal jeg bli satt igang den 12, men det føles lenge nok å vente en uke :p håper ho vil komme ut før det:p

Litt over vektmessig, hva vil det si?

Har ikke vær diskutert her en gang (har FS mål på streken, men det hadde jeg sist også). Søsteren var 4200 og er født 40+0

Aarh, termin i morgen. Orker ingenting. Har vondt i hoftene fra å bytte på å ligge på høyre og venstre side. Magen er sprekkeferdig, finner ikke noen bra liggestilling.. Vagger meg bare opp når jeg må tisse, som igrunn er ganske ofte da.. Men føles ikke som jeg får tisset ordentlig heller..

Off

Jeg har fundert litt på disse plagene rundt termin og endt opp med å tenke at det har en hensikt. Det skal motivere oss for fødsel! Vi skal være så motbydelig LEI at vi ser på smertene ved fødsel som en lettelse!

Så jeg må nok belage meg på å lide en stund til :dead:

Off

Jeg har fundert litt på disse plagene rundt termin og endt opp med å tenke at det har en hensikt. Det skal motivere oss for fødsel! Vi skal være så motbydelig LEI at vi ser på smertene ved fødsel som en lettelse!

Så jeg må nok belage meg på å lide en stund til :dead:
Hahaha! Det er nok derfor vi har det sånn ja! At fødselen blir en velsignelse :D hihi, den likte jeg:)

Hahaha! Det er nok derfor vi har det sånn ja! At fødselen blir en velsignelse :D hihi, den likte jeg:)

Eneste fornuften jeg kan se i det. For babyen har det jo ikke særlig godt inni den trange hula han heller.

Vil ha bebis, NÅ!!

Fæl natt! Får ikke sove! Det er ulidelig varmt, jeg har blitt forkjøla og er potte tett i huet, massive dotter i ørene, sinnsyk halsbrann og mannen snorker til tross for at jeg dulter i han hvert 2 minutt:yuck: jeg er så innmari klar for å føde nå, vill ikke en dag til i denne tilstanden + forkjølelse, det blir for mye! :wtf::grumpy:

Fæl natt! Får ikke sove! Det er ulidelig varmt, jeg har blitt forkjøla og er potte tett i huet, massive dotter i ørene, sinnsyk halsbrann og mannen snorker til tross for at jeg dulter i han hvert 2 minutt:yuck: jeg er så innmari klar for å føde nå, vill ikke en dag til i denne tilstanden + forkjølelse, det blir for mye! :wtf::grumpy:

Prøvde meg forsiktig om ikke mannen kunne tenke seg å sove på sofaen i natt :facepalm: men det ble vel ikke oppfattet som seriøst

Fikk du sove litt tilslutt?

Er jo mannen min som burde stå opp med jenta kl 5, sove på sofaen med henne til 8, ringe bhg og generelt ta vare på ho

Men han er jo en mann som ikke egentlig er slik anlagt. Jenta har det best hvis mamma gjør det, så da sitter jeg her med vonde kynnere og halsbrann og priser meg lykkelig for at alt som skulle til viste seg å være Cheerios uten melk

(Introdusert som "pittepitte små kjeks" som du kan få nå fordi du er syk og lei deg)

Plutselig blid og feberen gikk ned (?!)

Men halsbrann og vonde kynnere er ikke noe særlig å SITTE rett opp og ned med.

Prøvde meg forsiktig om ikke mannen kunne tenke seg å sove på sofaen i natt :facepalm: men det ble vel ikke oppfattet som seriøst

Fikk du sove litt tilslutt?

Fikk ikke noe særlig søvn, derimot ble det etterhvert oppkast og kvalme og alt ble bare værre og værre. Nå er jeg på føden og fikk påvist akutt svangerskapsforgiftning så jeg blir satt i gang i dag :) Så det var jo en tvist..

Litt over vektmessig, hva vil det si?

Har ikke vær diskutert her en gang (har FS mål på streken, men det hadde jeg sist også). Søsteren var 4200 og er født 40+0
SF mål har vært litt over, jordmor regnet ut at hun kom til å bli 4,4+/- og pga jeg har en forhistorie så regner jeg med at jeg blir satt i gang i morgen..

Fikk ikke noe særlig søvn, derimot ble det etterhvert oppkast og kvalme og alt ble bare værre og værre. Nå er jeg på føden og fikk påvist akutt svangerskapsforgiftning så jeg blir satt i gang i dag :) Så det var jo en tvist..
Oi jøss! Så skummelt! Men da er det jo bare å juble lykke til!

SF mål har vært litt over, jordmor regnet ut at hun kom til å bli 4,4+/- og pga jeg har en forhistorie så regner jeg med at jeg blir satt i gang i morgen..

Ja, får håpe det. Og når du har begynt med modningsrier så er det kanskje en lettere vei?

Lykke til! :)

Whaaat! Det var jo igrunn en fin tvist det da, selv om man kanskje ikke ønsker seg sv.forgiftning:p
LYKKE TIL!!! Jeg er misunnelig:)

Bøllefrøet her vil bare ikke ut. Storebror kom 5 dager før termin, så jeg føler jeg er laaaangt på overtid allerede. ☺️ 40+1 i dag.

I dag har jeg gått og gått på kjøpesenter igjen for å prøve og sette i gang noe (hamstret shortser, t-skjorter og sommersko til storebror. Og kjøpt badebasseng med sklie. Haha, setter det ikke i gang noe så har jeg ihvertfall fått brukt nok av penger) :D

Bøllefrøet her vil bare ikke ut. Storebror kom 5 dager før termin, så jeg føler jeg er laaaangt på overtid allerede. ☺️ 40+1 i dag.

I dag har jeg gått og gått på kjøpesenter igjen for å prøve og sette i gang noe (hamstret shortser, t-skjorter og sommersko til storebror. Og kjøpt badebasseng med sklie. Haha, setter det ikke i gang noe så har jeg ihvertfall fått brukt nok av penger) :D
Pengebruk funker dårlig som igangsetting. Har forsøkt heltemodig i det siste!

Har sett etter deg i dag, du er jo en av få over termin som har meldt seg! (Edit: ops ser du er jo faktisk ikke over, men ikke langt unna heller ;) )

Håper du får han ut før pinsedagene, jeg håper selv å unngå 16.,17. Og 18.

Pengebruk funker dårlig som igangsetting. Har forsøkt heltemodig i det siste!

Har sett etter deg i dag, du er jo en av få over termin som har meldt seg! (Edit: ops ser du er jo faktisk ikke over, men ikke langt unna heller ;) )

Håper du får han ut før pinsedagene, jeg håper selv å unngå 16.,17. Og 18.

Haha. Ja, pengene flakser avgårde om dagen gitt. Nå får jeg sette lås på lommeboka frem til lille har kommet, så får jeg heller sende ut gubben. ☺️

Blah, ja, jeg vil IKKE ha en 17 mai bebis! Føder jeg på termin - den 13, så får vi to barn født den 13, men tenk å føde fredag den 13 da. Wææææææ!

Haha. Ja, pengene flakser avgårde om dagen gitt. Nå får jeg sette lås på lommeboka frem til lille har kommet, så får jeg heller sende ut gubben. ☺️

Blah, ja, jeg vil IKKE ha en 17 mai bebis! Føder jeg på termin - den 13, så får vi to barn født den 13, men tenk å føde fredag den 13 da. Wææææææ!

Hehe det har jeg ikke tenkt på, at det er fredag 13. nå. Går fiiiint det!

Har også ei født 13. (April) så hadde jo vært greit at de fikk sine egne tall, men er mest opptatt av at det ikke blir 17. Mai altså. Og for familiefreden sin skyld de neste 10-15 årene at det ikke blir 16. eller 18. heller.

Bestemora er veldig opptatt av at han må komme på et "ledig lottotall" hahaha

Herligheten, evigheter siden slimproppen gikk og vondtene begynte, trodd i ukesvis at snart kommer bebbis.. 4 dager over i morgen =:O
Nå gir jeg snart opp hele ungen :-P

Back
Topp