KLAGETRÅD!

Terne

Rugeklar!!
*MIA*
Maiblomstene 2016
Novemberlykke 2018
tror vi mangler en og jeg vil ha en nå

Jeg er så leeeeiiiii av å være kvalm!!!!!!

Helt enig!! Jeg er drittlei av kvalmen!! 24/7 i 3 uker nå! Og så dreper korsryggen meg!! :( Når jeg er så kvalm klarer jeg feks ikke lage mat med rett rygg, så etter 10 minutter er ryggen helt ødelagt :( Legger jeg meg ned kommer hjertebanken og tungpusten.

Nei dette er alt annen enn koselig og jeg liker ikke å være gravid denne gangen!!! En eventuell #4 henger ikke i en tynn tråd lenger.... Den er borte! Det stopper på 3!

Jeg er så lei av at jeg blir så fort sliten! At jeg ikke orker noenting før jeg blir liggende resten av dagen... Grr..

Amen, sister!! Lå i senga idag og brakk med 4 ganger før jeg kom meg opp, DA tror jeg jeg følte en slags avsky mot kroppen og graviditeten! Savner kroppen min og gleder meg få den tilbake. Aldri likt og gå gravid, men må vist lide for og få premien. Sånn.. det var godt få det ut.

Jeg er så møkkalei av å stange huet i veggen hver dag på jobb! En personalgruppe som gjør alt for å motarbeide meg. Har ikke fått mulighet overhodet til å vise hva jeg har å tilby og hva jeg kan.

Spurte i går hva de ønsket av kompetanseheving fremover, om det er noen spesielle tema de brenner for eller vite mer om. Svaret?
"Når vi er på kurs har vi alltid hørt alt før, så hvis du ikke har tenkt å finne opp kruttet på nytt er det ikke noe poeng å begynne med noe sånt".

Ooookeeeeeeeyyyy!

Har aldri grått på jobb før, eller ikke hatt lyst til å stå opp om morgenen. I dag satt jeg meg ned på kontoret og grein, etter å ha slept meg på jobb.

Haff, føles dårlig å "baksnakke" dem slik men blir så fortvilet.

Kvalme, svimmelhet, dårlig humør og verste er å ikke orke å stå opp omtrent :( Får alle avgårde på skolen om morgenen og går og legger meg igjen. I dag sovna jeg ikke engang, bare lå og venta på at kvalmestillende skulle virke.

Og for å ikke snakke om mannen min som sittet i Algerie og sier: Det her visste du på forhånd. Du visste du ville bli i elendig form, og allikevel ønska du det :(

At gubben serverer kyllingSALAT. Til middag! Hahah, til vanlig hadde det vært godt.. Men jeg vil ha skikkelig mat nå altså. Han ble nok litt paff når jeg furtespiste hvitløksbrød og satt å grein fordi han hadde ordna en lett-middag. Hadde vært sulten hele dagen, og gleda meg til å bli mett..

Hormoner sa du?!:p

Femte uka på sofaen :-( lei,lei,lei.gleder meg til kvalmen slipper taket og at man kan få litt energi igjen. jeg orker ingenting,ligger stort sett hele dagen,fra morgen til kveld.

Formen min er ganske fin men er lei av nattevåk med ettåringen. I natt våknet han annenhver time Også liker han å starte dagen 05-06. Har barn som ikke liker å sove Så er spent på hvordan det blir denne gangen

Kvalme, svimmelhet, dårlig humør og verste er å ikke orke å stå opp omtrent :( Får alle avgårde på skolen om morgenen og går og legger meg igjen. I dag sovna jeg ikke engang, bare lå og venta på at kvalmestillende skulle virke.

Og for å ikke snakke om mannen min som sittet i Algerie og sier: Det her visste du på forhånd. Du visste du ville bli i elendig form, og allikevel ønska du det :(
Fy så unødvendig sagt! Skal love deg at jeg hadde blitt hissig jeg og da og spurt om jeg var alene om og lage babyen? Skjønner godt du blir lei deg <3

Min er ikke slik, men i overkanta positiv (er egentlig ikke noe klage på altså, men hormoner og dårlig form gjør meg lite mottakelig for smiger), men han skal støtt si at jeg ser så flott ut og at graviditet kler meg. Han gjør det for og være snill, det vet jeg, men han trenger ikke si noe når jeg for ente dagen på rad er bleik, ustelt og ikke dusja de siste fire dagene ;):wtf:

Fy så unødvendig sagt! Skal love deg at jeg hadde blitt hissig jeg og da og spurt om jeg var alene om og lage babyen? Skjønner godt du blir lei deg <3

Min er ikke slik, men i overkanta positiv (er egentlig ikke noe klage på altså, men hormoner og dårlig form gjør meg lite mottakelig for smiger), men han skal støtt si at jeg ser så flott ut og at graviditet kler meg. Han gjør det for og være snill, det vet jeg, men han trenger ikke si noe når jeg for ente dagen på rad er bleik, ustelt og ikke dusja de siste fire dagene ;):wtf:
Før han dro smigret han meg mye, og var ikke måte på. Da ble jeg irritert da og :-p Men det er litt stygt sagt, særlig når jeg er alene med tre barn og føler meg elendig.

Jeg også er såååå utrolig lei av å være kvalm! :( og brekke meg hver eneste dag til jeg kaster opp litt.

Uff... Regner med å måtte holde ut med kvalmen i alt fra tre til syv uker til :( Er også dødslei! 8+5 i dag, kastet opp fire ganger og i dag har vært den verste dagen så langt :( Har ikke hatt en pause sånn som jeg har hatt de endre dagene midt på dagen :( mannen er bortreist i mange dager og jeg har ei på ett år som ikke går i barnehage :P

Takk for den her tråden her no! Skulle ta meg en dupp før jeg og samboeren skulla dra på butikken og ukeshandle,sa fra klart og tydelig at jeg skulle bli med. Hva gjorde han?han dro på butikken uten meg fordi jeg sov så søtt!!jeg bare: men jeg sitter jo hjemme dagen lang for tiden!!!
Men når det er sagt så synes jeg mer synd på dere som kaster opp altså!

Ååååh det tør han bare si fordi han sitter på telefonen. Skulle fått seg en killevink, tosken! Det der gjelder jo oss alle, og stakkars den mannen som sier det til meg!!!!

Uff... Regner med å måtte holde ut med kvalmen i alt fra tre til syv uker til :( Er også dødslei! 8+5 i dag, kastet opp fire ganger og i dag har vært den verste dagen så langt :( Har ikke hatt en pause sånn som jeg har hatt de endre dagene midt på dagen :( mannen er bortreist i mange dager og jeg har ei på ett år som ikke går i barnehage :p

Oh no! Ikke bhg? Det er jo grusomt! Jeg lider meg igjennom morgenstell og matpakke og freser avgårde til bhg så snart jeg har klart å svelge brekningene vekk. Og så legger jeg meg pal på sofaen og drikker Olden med eplesmak

Jeg er så møkkalei av å stange huet i veggen hver dag på jobb! En personalgruppe som gjør alt for å motarbeide meg. Har ikke fått mulighet overhodet til å vise hva jeg har å tilby og hva jeg kan.

Spurte i går hva de ønsket av kompetanseheving fremover, om det er noen spesielle tema de brenner for eller vite mer om. Svaret?
"Når vi er på kurs har vi alltid hørt alt før, så hvis du ikke har tenkt å finne opp kruttet på nytt er det ikke noe poeng å begynne med noe sånt".

Ooookeeeeeeeyyyy!

Har aldri grått på jobb før, eller ikke hatt lyst til å stå opp om morgenen. I dag satt jeg meg ned på kontoret og grein, etter å ha slept meg på jobb.

Haff, føles dårlig å "baksnakke" dem slik men blir så fortvilet.
Hehe off ikke lett å være sjef nei, det forstår jeg! Men så hørtes jo dette ut som et forferdelig uengasjert team! Sånn svarer man bare ikke!

Takk for den her tråden her no! Skulle ta meg en dupp før jeg og samboeren skulla dra på butikken og ukeshandle,sa fra klart og tydelig at jeg skulle bli med. Hva gjorde han?han dro på butikken uten meg fordi jeg sov så søtt!!jeg bare: men jeg sitter jo hjemme dagen lang for tiden!!!
Men når det er sagt så synes jeg mer synd på dere som kaster opp altså!

Åh så søtt ;-)

Men ja, det er kjedelig å være hjemme dagen lang. Er nettopp begynt i 50% igjen etter 100 % og det er bare fordi jeg kreperer av å ligge på sofaen. Er jo da helt dau og full i migrene etter andre dagen, men nå får jeg holde ut...

Ååååh det tør han bare si fordi han sitter på telefonen. Skulle fått seg en killevink, tosken! Det der gjelder jo oss alle, og stakkars den mannen som sier det til meg!!!!
Han spør hvordan det går, og jeg svarer at det går ikke bra. Tror det er noen kulturelle forskjeller, damene der nede klager nok ikke så mye til mennene, men bruker damer rundt seg for å lette på trykket. Han hadde nemlig aldri hørt svigerinna mi var dårlig mens hun var gravid. Jeg svarte bare så heldig hun har vært alle fire gangene da! Søstera hans forstår meg og hun har ingen barn, så NOE må de kvinnene dele seg i mellom og ;)

Han spør hvordan det går, og jeg svarer at det går ikke bra. Tror det er noen kulturelle forskjeller, damene der nede klager nok ikke så mye til mennene, men bruker damer rundt seg for å lette på trykket. Han hadde nemlig aldri hørt svigerinna mi var dårlig mens hun var gravid. Jeg svarte bare så heldig hun har vært alle fire gangene da! Søstera hans forstår meg og hun har ingen barn, så NOE må de kvinnene dele seg i mellom og ;)
Aha så her er det kulturforskjeller ute og truer familiefreden altså ;) det der må du plukke av ham, som tante sier ;)

Back
Topp