KLAGETRÅD

Kattejenta

Elsker forumet
Siden vi har en egen jubeltråd syns jeg vi kan ha en klagetråd også :) Her kan vi klage over alt fra svangerskapsplager til hverdagslige ting og teite mannfolk ;) Her er det fritt frem til å spy ut eder og galle!!
 
Jeg kan begynne... Klarte å grise en hel pakke bakepulver utover kjøkkengulvet nettopp... Det var hyggelig... :-/
 
Hehe høres hyggelig ut ja..

Lei av å være kvalm HELE dagen!!!!!
 
Jeg er superkvalm!!! Kaster ikke opp, men blir kvalm av tanken på mat. Går lenge mellom hver gang jeg orker å spise, noe som gjør meg enda mere kvalm. BLÆH.
-men...er jo selvfølgelig "glad" for symptom, ikke noe å bekymre seg for her i gården:)


 
jeg er lei av å late som jeg ikke er gravid... Jeg er sliten og trøtt og har lyst til å slippe å late som jeg ikke er det...
 


Gabriella Ilona skrev:
Jeg er superkvalm!!! Kaster ikke opp, men blir kvalm av tanken på mat. Går lenge mellom hver gang jeg orker å spise, noe som gjør meg enda mere kvalm. BLÆH.
-men...er jo selvfølgelig "glad" for symptom, ikke noe å bekymre seg for her i gården:)




Akkurat sånn har jeg det også! 
 
super god ide søta!

Klagemomentnr 1 for øyeblikket? MANNEN MANNEN MANNEN...

Hvis jeg sier at jeg har lyst på jordbærsyltetøy, og du drar ned på rimi for å kjøpe ( da snille mammen) så ikke kom hjem med blåbærsyltetøy!!

¨hehehe gikk en kule varmt ja... akk vi er slemme
 
Lei av å juge for alle!!!!!
 
Jeg er lei av å lyge jeg også, sykemeldt og kan ikke si hvorfor til noen..
og lei av å kaste opp, men i går ble jeg heller redd for jeg ikke kasta opp, men er heldigvis kvalm igjen nå til morgenen.. Kanskje det var ettervirkninger av kvalmestillende jeg måtte ta i forgårs for å komme meg til legen..?
Lei av å bekymre meg mest av alt!!!!!!
 
Jeg er så lei av en fyr på jobben. En voksen mann på snart 50 år. Han syyyter og tar seg nær av alt. Oppfører seg som en liten drittunge. Jeg har kortere lunte enn vanlig og har mest lyst til å bare plaffe han rett ned!!
 
Mannen!!!!!!!!!!!!!!!! Han VET to ting gjør meg kjempe dårlig,men han klarer likevel å "glemme" det omtrent hele tiden...ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅRRRRHHHHH Hormonell og i fyr og flamme.
 
Lei av å ikke få sove pga pollenallergi jeg ikke lenger kan ta medisin mot, og tisseturer på natta....
 
Jeg kjeder meg!

Og er lei av å ikke vite hvordan dette går, vil at tiden frem til 21. skal gå kjempefort, men samtidig vil jeg at tiden skal stå stille, for den 20. begynner størstejenta på skolen..

Å være konstant sulten og ha manglende matlyst er heller ingen god kombinasjon. I dag måtte jeg stryke pasta og fetaost fra "liker"-listen min...
 
Hehe, kan skrive sign på flere her! Lei av å være så kvalm at jeg nesten spyr, lei av jobben som gjør meg enda mer kvalm, lei av å være sulten HELE tiden (har allerede lagt på meg 3 kilo) lei av å måtte leke helt når jeg egentlig bare vil legge meg ned å sove!
 
Jeg er lei av konstante bekymringer! Har hatt små blødninger og murringer i både underlivet og korsryggen nå siden onsdags kvelden og det gjør meg drit nervøs. Har vært på ul og fått sett at alt er ok med lille spiren men er usikker og redd likevel! 
Får så dårlig samvittighet når det er kjempefint vær som i dag og jeg burte være ute å gjøre noe morsomt sammen med guttene mine men jeg orker ikke noe og bare ligger på sofaen..... 

bleeeeee dette var dagens klage fra meg 
 
Jeg tror jeg begynner og få bekkenløsning allerede! Det er ihvertfall begynnelsen på noe.. merket det på jobben på lørdag. Fikk skikkelig smerter rett over rompa på venstre side. Jeg er postbud, så hopper ut og inn av bilen hele dagen, og det hjelper ikke akkurat på smertene:( blæh..
 
Jeg er lei av å måtte spise absolutt hele tiden for å ikke bli kvalm! og vente å se hvilken mat som gjør meg kvalm etter at jeg har spist...

Veldig spent på hvordan det blir å jobbe i morgen med tanke på den hyppige spisingen...?!?!?
 
Blæææææh, har ikke lyst til å begynne å jobbe igjen i morgen... :-( Vil ha mer sommerferie!!!!!
 
Åjada. Denne trenger jeg!

- Fordi ene bikkja holdt meg våken i hele natt.
- Dårlig samvittighet fordi jeg var surr og sint på bikkja som holdt meg våken, som ikke er hennes feil siden hun hadde vondt i magen og ikke fikk noe ut.
- Sur på svigermor som prøver å overkjøre meg hele tiden med eldstejenta og vi må bo her litt til.
- Sur på huseier som prøvde å lure oss med mugghus.
- Sur på svigerfar som gir oss mye problemer med flyttingen.
- Sur på svigermor som ble SUR på oss fordi VI skal gifte oss i oktober. 

Generelt ikke bra dag jah.
 
Lei av å være kvalm, og i tillegg være på jobb. OG det er alt for lang vei til do. Har vært nære på å "vaske" gulvet på jobb med spy flere ganger!
 
Back
Topp