Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ååå neeeeii! Det hørtes super vondt ut! Heldigvis var det formen med vann og ikke karamellpuddingen du glapp nå kan du i hvert fall trøstespise pudding. Håper du ikke får brannsår da!Tidenes kløne! Har laget karamellpudding til i morgen. Og når jeg skulle ta den ut av ovnen så glapp jeg formen med kokende vann i... så jeg fikk kokende vann over hele foten. Så da sitter jeg her da, med frosne erter på foten
Jeg liker ikke karamellpudding engang Men jeg reddet den og ofret foten Tror det blir noen blemmer oppå foten... menmen. Da har jeg iallfall en god unnskyldning for å ikke være med i alpinbakken i morgen Viktig å se det positive i ting...Ååå neeeeii! Det hørtes super vondt ut! Heldigvis var det formen med vann og ikke karamellpuddingen du glapp nå kan du i hvert fall trøstespise pudding. Håper du ikke får brannsår da!
AuuuuTidenes kløne! Har laget karamellpudding til i morgen. Og når jeg skulle ta den ut av ovnen så glapp jeg formen med kokende vann i... så jeg fikk kokende vann over hele foten. Så da sitter jeg her da, med frosne erter på foten
Bra du ser det positive i ting du får ta deg en rolig og koselig dag mens de andre sliter i bakken. HahaJeg liker ikke karamellpudding engang Men jeg reddet den og ofret foten Tror det blir noen blemmer oppå foten... menmen. Da har jeg iallfall en god unnskyldning for å ikke være med i alpinbakken i morgen Viktig å se det positive i ting...
Jeg forstår deg Jeg tror disse mennene reagerer på en litt annen måte enn oss. Min sier han gleder seg, dette var sterkt planlagt og ønsket fra oss begge. Men ser ikke de følelsene i ansiktet hans som jeg kjenner inni meg. Og som jeg lever ut med bittesmå babyplagg, nye tester, nedtelling osv. Er nok litt uvirkelig for dem enda. De kjenner ikke ting på kroppen slik vi gjør. Og min sier selv han avventer til vi er litt lengre på vei. Han har vært igjennom å miste med tidligere kjærester, og en kjæreste som tok abort mot hans vilje. Så jeg forstår jo hvorfor han reagerer som han gjør. Jeg er jo så full I sommerfugler og han er helt vanlig samtidig er han den som ikke klarer å holde kjeft... jeg har sagt det til en venninne liksom... han har fortalt det til 7-8 kompiser pluss foreldrene som avslørte det litt selv... så jeg får tolke det som at han gleder seg mer enn han gir uttrykk for.Klager over at jeg er så sykt skuffet over reaksjonen til samboer over nyheten ved graviditeten. Han sier han er glad men han virker ikke det. Greit det bare er noen få dager siden positiv test og jeg har jobbet mye og han ikke har vert i form. Men etter et svangerskap tidligere der jeg var alene helt fra start og så ensom i alt var det bare ikke sånn jeg så for meg at dette skulle bli… mulig jeg legger mye forventninger i det på grunn av den erfaringen, men jeg blir bare så skuffet
min mann er heller ikke så gira som meg, men prater litt om fremtid med baby osv. Tror og at det blir mer virkelighetsfjernt for dem enn oss.Klager over at jeg er så sykt skuffet over reaksjonen til samboer over nyheten ved graviditeten. Han sier han er glad men han virker ikke det. Greit det bare er noen få dager siden positiv test og jeg har jobbet mye og han ikke har vert i form. Men etter et svangerskap tidligere der jeg var alene helt fra start og så ensom i alt var det bare ikke sånn jeg så for meg at dette skulle bli… mulig jeg legger mye forventninger i det på grunn av den erfaringen, men jeg blir bare så skuffet
God bedring!!!Jeg liker ikke karamellpudding engang Men jeg reddet den og ofret foten Tror det blir noen blemmer oppå foten... menmen. Da har jeg iallfall en god unnskyldning for å ikke være med i alpinbakken i morgen Viktig å se det positive i ting...
Takk Det går heldigvis bedre enn ventet. Men jeg skal bruke det som unnskyldning for alt det er verdt. Er redd for å stå på slalåm selv om jeg sikkert kan det så lenge jeg tar det rolig. Men vil ikke risikere noe, og det er ikke ungdommene mine vandt til. Så greit med noen blemmer på fotbladetGod bedring!!!
Skjønner det er vanskelig når reaksjonen er annerledes enn du hadde håpet på og hadde ønsket. Nå har jeg ingen mann men ei dame men vi begge to kjenner at vi ikke tør å glede oss enda. Vi snakker om graviditeten og sånn men vi er veldig redde for at det går feil og syns det er for tidlig å snakke om graviditeten som et faktum om du skjønner. Det føles heller ikke helt reelt ut. Så ja, kanskje er det slik for mannen din også?Klager over at jeg er så sykt skuffet over reaksjonen til samboer over nyheten ved graviditeten. Han sier han er glad men han virker ikke det. Greit det bare er noen få dager siden positiv test og jeg har jobbet mye og han ikke har vert i form. Men etter et svangerskap tidligere der jeg var alene helt fra start og så ensom i alt var det bare ikke sånn jeg så for meg at dette skulle bli… mulig jeg legger mye forventninger i det på grunn av den erfaringen, men jeg blir bare så skuffet
Åå nei la oss håpe det ikke fortsetter og at du bare har litt såre slimhinner eller noe såntSpotting og ein del mensverk i dag på 4+2, same dag som kjemisk starta sist. Så klager vel litt over at eg ikkje trur dette går vegen likevel
Ånei, krysser fingrene for at det går bra!Spotting og ein del mensverk i dag på 4+2, same dag som kjemisk starta sist. Så klager vel litt over at eg ikkje trur dette går vegen likevel
Ånei Krysser fingre for at det kommer til å gå braSpotting og ein del mensverk i dag på 4+2, same dag som kjemisk starta sist. Så klager vel litt over at eg ikkje trur dette går vegen likevel
Det er litt godt å høre det er flere som føler det slik. Da er det kanskje ikkje så unormalt! Men bare disse mannfolka som er litt annerledes. Jeg har vert overbevist om at han har angret på at vi har prøvd..Jeg forstår deg Jeg tror disse mennene reagerer på en litt annen måte enn oss. Min sier han gleder seg, dette var sterkt planlagt og ønsket fra oss begge. Men ser ikke de følelsene i ansiktet hans som jeg kjenner inni meg. Og som jeg lever ut med bittesmå babyplagg, nye tester, nedtelling osv. Er nok litt uvirkelig for dem enda. De kjenner ikke ting på kroppen slik vi gjør. Og min sier selv han avventer til vi er litt lengre på vei. Han har vært igjennom å miste med tidligere kjærester, og en kjæreste som tok abort mot hans vilje. Så jeg forstår jo hvorfor han reagerer som han gjør. Jeg er jo så full I sommerfugler og han er helt vanlig samtidig er han den som ikke klarer å holde kjeft... jeg har sagt det til en venninne liksom... han har fortalt det til 7-8 kompiser pluss foreldrene som avslørte det litt selv... så jeg får tolke det som at han gleder seg mer enn han gir uttrykk for.
Ja det kan jo og vere. De blir jo litt mer på utsiden. På mangen måter skjer det mer med oss enn med dem!min mann er heller ikke så gira som meg, men prater litt om fremtid med baby osv. Tror og at det blir mer virkelighetsfjernt for dem enn oss.
Ja det kan godt vere. Jeg sa jeg fortalte det til en venninne, og han svart med «er det ikke litt tidlig enda? Tenk om noe går galt?»Skjønner det er vanskelig når reaksjonen er annerledes enn du hadde håpet på og hadde ønsket. Nå har jeg ingen mann men ei dame men vi begge to kjenner at vi ikke tør å glede oss enda. Vi snakker om graviditeten og sånn men vi er veldig redde for at det går feil og syns det er for tidlig å snakke om graviditeten som et faktum om du skjønner. Det føles heller ikke helt reelt ut. Så ja, kanskje er det slik for mannen din også?