Klagemur

Jeg er kvalm og fryser. Må spise for å få bort kvalmen, men finner ingenting i skapene jeg vil ha. I tillegg er ryggen og bekkenet døden nær etter jobb i dag. Så hvis dette er bare starten så må krykkene frem igjen fort denne gangen. Hater å ha et ubrukelig bekken... vil være frisk, bevege meg fritt og være i jobb lenge.

Jeg er kvalm og fryser. Må spise for å få bort kvalmen, men finner ingenting i skapene jeg vil ha. I tillegg er ryggen og bekkenet døden nær etter jobb i dag. Så hvis dette er bare starten så må krykkene frem igjen fort denne gangen. Hater å ha et ubrukelig bekken... vil være frisk, bevege meg fritt og være i jobb lenge.
Hva jobber du med?

Barnehage, på småbarnsavdeling. Blitt mye bæring da det har vært endel tilvenning nå. Så håper det blir bedre i januar når det blir flere faste voksne som kan bære :smiley-ashamed004
Ja, da blir det fort litt bæring og mye fysisk aktivitet :smiley-bounce016

I dag var det ikke godt med kaffe (!!). Kanskje praktisk, men jeg elsker jo kaffe :coffee

Jeg er syykt trøtt! Men har en baby på 4mnd som fortsatt ammer på natta:smiley-ashamed004

Skal på nattevakt og har to netter bak meg med minimalt med søvn og har heller ikkje fått sove på dagtid i dag.. :dead: så bra jeg skal jobbe kveldsvakt i morgen:angelic:

Jeg er skikkelig urolig i kveld, har fått rød og sår hals, og føler meg i dårlig form. Har tatt Paracet i tilfelle feberen kommer nå i natt, jordmora jeg snakka med sist sa at høy feber var det farligste tidlig i svangerskapet.

… og så har jeg hatt litt vondt i magen og litt mindre kvalme på ettermiddagen. Sjekka livmortappen nå og den føltes lavere, mjukere og «lengre». Håper det ikke er over allerede. Satser på at søvn hjelper. Send positive vibber!

Gikk til jobb i dag som jeg pleier, i det tempoet som jeg pleier. Var både svett og andpusten når jeg kom frem:bag:

Jeg er skikkelig urolig i kveld, har fått rød og sår hals, og føler meg i dårlig form. Har tatt Paracet i tilfelle feberen kommer nå i natt, jordmora jeg snakka med sist sa at høy feber var det farligste tidlig i svangerskapet.

… og så har jeg hatt litt vondt i magen og litt mindre kvalme på ettermiddagen. Sjekka livmortappen nå og den føltes lavere, mjukere og «lengre». Håper det ikke er over allerede. Satser på at søvn hjelper. Send positive vibber!
Hvordan går det?

Hvordan går det?
Klar og tydelig strek i dag også! Fortsatt bare tidligtest, men det var beroligende. Skikkelig forkjøla og sår hals, så det er mindre bra. Reiser hjem fra juleferie i dag, blir godt å komme hjem.

Den korsryggen min dreper meg litt, og kvalmen blir bare verre og verre. Hadde også stikninger igår kveld, glemt hvor vondt/ubehagelig det var sannelig...
Men, et hvert tegn på at kroppen jobber er litt beroligende :love017

Har så lyst til å dele nyheten om graviditeten med 2 venninner, men..
Den ene venninnen delte nyhetene sine med meg med en gang hun fant ut at hun var gravid. Desverre ble endte det i en SA og de har siden da ikke fått det til igjen. Hun er nå henvist til fertilitetsklinikk for hjelp. Jeg føler derfor veldig på å skulle dele det med henne. Føler det kommer til å gjøre vondt for henne å vite det når hun sliter så mye selv..

Den andre veninnen min var nylig gjennom en exu og måtte fjerne den ene egglederen.. føler det samme her, at en slik nyhet fra meg vil være trist..

Tror jo såklart dem blir glade på mine vegne også, men jeg klarer heller ikke å slå bort tanken om at jeg kommer til å såre dem.. på et tidspunkt må de jo få vite det uansett .. blæh, skal ikke være lett

Den ene venninnen delte nyhetene sine med meg med en gang hun fant ut at hun var gravid. Desverre ble endte det i en SA og de har siden da ikke fått det til igjen. Hun er nå henvist til fertilitetsklinikk for hjelp. Jeg føler derfor veldig på å skulle dele det med henne. Føler det kommer til å gjøre vondt for henne å vite det når hun sliter så mye selv..

Den andre veninnen min var nylig gjennom en exu og måtte fjerne den ene egglederen.. føler det samme her, at en slik nyhet fra meg vil være trist..

Tror jo såklart dem blir glade på mine vegne også, men jeg klarer heller ikke å slå bort tanken om at jeg kommer til å såre dem.. på et tidspunkt må de jo få vite det uansett .. blæh, skal ikke være lett
Skjønner godt at det er vanskelig å vite hva man skal gjøre slik ståa er!

Halsen ble litt bedre da jeg kom hjem fra juleferien. Nå blir det rolig nyttårsfeiring hos svigers. Kjenner jeg godt kunne sovet fra nå og inn i det nye året, men det blir sikkert hyggelig. Føler meg supertrøtt! :sleep002

Er i en lignende situasjon, det er ikke så greit.

Åh, kveld fryser jeg så veeeldig :arghh: Brr! Er varmt i huset, har på ullgenser og ullsokker.

Back
Topp