Huff han høres lite moden ut, og virkelig ikke som en mann/gutt du trenger å ha rundt deg nå.
Jeg forstår hva du skriver at folk ikke forstår dette, jeg har heldigvis noen få som har sett bf på sitt værste og vet hvordan han behandler meg. Å bli utlevert på den måten der er virkelig et brudd på alt! Kan ikke en gang tenke meg hvordan jeg hadde følt det, jeg trur jeg hadde meldt det som trakassering eller fått noen av mine venninner i politiet til å hjelpe meg å få han vekk. Men enklere sagt enn gjort, for jeg greier ikke selv å gjøre noe med min situasjon så vet hvor hjelpesløs man blir og hvor mye man skulle ønske man greide å gjøre men ikke greier. Jeg forstår det med å angre på å beholde barnet, sånn har jeg tenkt flere ganger med bf her også, atbarnet fortjener bedre og at jeg ikke orker å ha denne relasjonen ut livet. Men vet at barnet blir verdt smerten jeg går igjennom nå og vet at barnet hadde kommet om jeg vil eller ikke for denne mageboeren har bestemt dette selv. Jeg trur virkelig at vi kan lære mye av denne situasjonen som kan gi oss masse nytte senere og hjelpe oss i tiden fremover. Og er ikke sikkert at bf blir sånn eller at han blir der. Men en ting er sikkert at vi begge vil barnets beste og vi kommer til å kjempe med nebb og klør for det. Jeg håper virkelig at du får det bedre når du kommer vekk fra han, og trur selv om det er dumt og en klisje å se at alt ordner seg for oss også[emoji173]️. Men bruk forumet for alt det er verdt og snakk om det her så du får det ut. Det gjør jeg. Jeg må igjen si at han utleverer deg sexuelt til venner blir jeg forbanna og sjokkert over og det må jo være ulovlig?!? Kan du ikke få noen i den gruppa til å melde det til Facebook så han ikke får lov å legge det ut og det blir slettet hvertfall ? For regner meg at du ikke vil dra og snakke med politiet og høre om de kan hjelpe?
Om ingen av tingen er et alternativ for deg så forstår jeg det, de kampene er ikke noe som jeg hadde greid om dagen. Og slutt og vask og rydd for han. Prøv å sett ned foten på de små tingene så skal du se at du får styrke mer og mer. Håper virkelig at du forteller alt til jm så hun kan støtte og så du kan få ekstra timer der, eller få en time med kognitiv terapi som vil hjelpe deg med å få det bedre for deg selv i denne situasjonen [emoji173]️ men bruk forumet masse, mange gode mennesker her inne og mange som har erfaring som gjør at man kan få litt lys i enden av denne mørke tunnelen[emoji173]️