*klagelitt*

back to basic

Forumet er livet
VIP
Finner ut at jeg ikke får være med gubben min i morgen heller... (HELT ALENE)
neida for han skal nemmelig på røde korsvakt då...

seriøst...[&o]

hfår spørre min fetter og damen om de skal ut til tante i morgen då...

ORIGINAL: turteldue

Finner ut at jeg ikke får være med gubben min i morgen heller... (HELT ALENE)
neida for han skal nemmelig på røde korsvakt då...

seriøst...[&o]

hfår spørre min fetter og damen om de skal ut til tante i morgen då...

Nå skal ikke jeg strø noe salt i såret eller noe sånt noe, men ikke klag!
Tenk heller at dere uansett har hele livet foran dere og nok av stunder å være sammen på![:D] Det gjør jeg![:D]

Uffda.. sånn er det av og til.

Røde korsvakt høres jo veldig fint ut da, så han gjør jo en god "gjerning"[:)]

Snille mannen din[:D]

hehehe skulle egentlig selv på vakten og, men siden jeg er sykemeldt så holder jeg meg vekke fra sånt...
men eneste tiden jeg har fått sett min kjære er når han har lakt på gulvet/sofaen/sengen og sovd.
han har jobbet overtid hele uken, og jobbet ekstra i dag... [:(]

han er prosjektleder på et byggeprosjekt i sentrum. så ser drit lite til han...

hjelper det hvis jeg sier at min kjære jobber turnus, så han jobber 12-timersvakt både i dag og i morgen?[;)] fra 06 - 18 begge dagene, med en halvtime reisevei hver vei...

Rekker å lage middag til han - han får spolt seg gjennom dagens tour de france (han er avhengig!!!) - så han får lagt seg så han kommer seg opp igjen før kl 5 i morratidlig!

ORIGINAL: tone86

hjelper det hvis jeg sier at min kjære jobber turnus, så han jobber 12-timersvakt både i dag og i morgen?[;)] fra 06 - 18 begge dagene, med en halvtime reisevei hver vei...

Rekker å lage middag til han - han får spolt seg gjennom dagens tour de france (han er avhengig!!!) - så han får lagt seg så han kommer seg opp igjen før kl 5 i morratidlig!

hjelper ikke så mye, blir bare med trist over at ikke bare jeg har liten tid med min kjære... men har flere å være lei med då...

ORIGINAL: tone86

hjelper ikke så mye, blir bare med trist over at ikke bare jeg har liten tid med min kjære... men har flere å være lei med då...

Hmm og jeg som hadde planer om å gjøre dagen din litt bedre! [;)] Får heller glede oss over all tid framover vi kan dele med dem! Syns faktisk forholdet vårt fungerer mye bedre når vi ikke er oppå hverandre hele tiden også jeg! Jeg er superavhengig av litt "alene-tid"!! [:)]

Jeg elsker å være alene jeg[8D]

Jeg og! Dro på campingen til mamma og pappa igår, og det er sååå deilig å kjenne at vi kan savne dissa mannfolka litt og!! [:D]

for å si det sånn, jeg savner han når han er borte, og ønsker tid for meg selv når han er her
blir aldri fornøyd[8|]

for å si det sånn, jeg savner han når han er borte, og ønsker tid for meg selv når han er her
blir aldri fornøyd[8|]

Ikke helt enkelt det der[;)]
Men det er uansett bre sunt å savne hverandre!![;)]

Det er en vanesak, vennen min. Gubben her jobber 12-13 timer hver dag. Har gjort det i over en måned. Så ser han aldri. Ærlig talt så er det litt deilig til tider[:D][:D]. Bare tenk positivt;). Plutselig så er det en dag med bare dere to<3

Back
Topp