klageklage

Perlemor til to

Elsker forumet
Ja her har vi det gøy i dag. Steffen og trygve spyr om kapp...
og jeg og mannen har begge vond hals, vondt i hodet og tette bihuler!!!
....sukk.....
 
måtte bare klage litt!!!![:'(]
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Huff det var ikke særlig. Da er det jammen lov å klage ja!!! God bedring til dere alle!!!
 
ORIGINAL: Trønderpia82

Huff det var ikke særlig. Da er det jammen lov å klage ja!!! God bedring til dere alle!!!
 
ORIGINAL: bente:

Huff, så slitsomt! Det er mange som sliter med både oppkast og forkjølelse om dagen... God bedring!

 
håper dere snart blir friske å raske igjen!
 
Masse god bedring til dere alle!!!
 
ORIGINAL: bente:

Huff, så slitsomt! Det er mange som sliter med både oppkast og forkjølelse om dagen... God bedring!

 
Signerer!
 
Mannen og Steffen begynner å bli bedre nå, men jeg og minsten har sovet i hele dag. Trygve orker ikke engang holde hodet sitt. Han henger over armen til pappan. Stakkars. har sååå vondt av ham. Han som prater hele tia og er veldig aktiv orker ikke gjøre noen ting![&o]
 
ååå nå er jeg lei. Jeg orker ikke være syk lenger. Det e noe drid!!!![:'(][:'(][:'(]
 
Back
Topp