Perlemor til to
Elsker forumet
Ja her har vi det gøy i dag. Steffen og trygve spyr om kapp...
og jeg og mannen har begge vond hals, vondt i hodet og tette bihuler!!!
....sukk.....
måtte bare klage litt!!!![:'(]
og jeg og mannen har begge vond hals, vondt i hodet og tette bihuler!!!
....sukk.....
måtte bare klage litt!!!![:'(]
