KLAGEINNLEGG!!!!!!!!!!

nemi.marselia

Forumet er livet
blæh å vrænge magesekken opp t fleire gonga før dagen e ikkje nåkka godt.
trur faen mæ t tider æ har tygd på røvholle.
pokkerns spysjuka.[:'(]
å nåe man ikkje tilber den jævla porseleensguden så skjælv æ å kaldsvette
pinadø bynt å komme andre veien å nu[&:]
nån som vil bytte??

takk å lov at sambo har kune tatt ungan endel så æ fikk søv litt

tusen akk før ønske om god bedring
synn ingen vil bytt
kunne iallefall ta febern synes nu æ[8D]

måtte presisere at d va ett klageinnlegg i overskrifta

uffda,trøsteklemmer til deg,hørtes ikke noe godt ut.å så med to små itillegg[:'(]

ORIGINAL: Lille Bea

Usjameg[&o] Jeg har hatt min runde med omgangssyke for denne høsten, ellers takk[8D] Masse god bedring[:)] trøsteklem!

signerer

Blir det nåkka  på dæ da??? det va vel ikkje det der du skulle holde på med når mann din kom hjem[:D][:D][:D]

ORIGINAL: r1mellem

Blir det nåkka  på dæ da??? det va vel ikkje det der du skulle holde på med når mann din kom hjem[:D][:D][:D]

vært dåli m d [:(]
d eine etter d andre har skjedd[:-]

uff, næij har ikkje såååå løst å bytt akorat, du får ha go bedring iallefall, å ikkje smett gubben din før da bi du fri før extrahjelp[:D]

ORIGINAL: BæreMæ

uff, næij har ikkje såååå løst å bytt akorat, du får ha go bedring iallefall, å ikkje smett gubben din før da bi du fri før extrahjelp[:D]

han ska ligge på gjesterommet i natt

ORIGINAL: stardust

uffda,trøsteklemmer til deg,hørtes ikke noe godt ut.å så med to små itillegg[:'(]

uff, ser ikke frem til den runden kommer igjen! hadde det sist en uke før julaften 07. god bedring. prøv å spis ritz kjeks, salt chips og små munner cola

Uffda. God bedring og håper det går fort over.

ORIGINAL: Labambie

Bytter gjerne... Du tar min munn (nytrukket tann, brist på kjevebeinet, 3 sting og en helvetes smerte) så tar jeg din spysjuke!!!??

du nei takk tannværk e ¨jævli
då stappa  æ heler magesetten ned ijænn m jævne mellomrom

God bedring, e' ikke nåkka artig å være sjuk nei.

Back
Topp