Junilykke2015
Forelsket i forumet
Så kjedelig
Her har mann å begge guttene våre hatt omgangssyke i snart en uke
heldigvis har babyen å jeg klart oss
Her har mann å begge guttene våre hatt omgangssyke i snart en uke
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Heldig du erHar ikke fjernet mandlene, var snakk om det for noen år siden da jeg hadde 6 halsbetennelser per år flere år på rad, men så roet det seg ned. Så får vurdere det på nytt igjen da (nylig hatt to runder). Hjelper heldigvis fort med antibiotikaHar startet nå
![]()
Heldig du erFår ikke tak i min lege før i morgen. Orker ikke legevakta, så da prøver jeg å holde smerten i sjakk med paracet og hvile
![]()
Så kjedelig
Her har mann å begge guttene våre hatt omgangssyke i snart en ukeheldigvis har babyen å jeg klart oss
![]()
Ja heldigvisFår håpe dere går klar, kjedelig med syk baby! Har baby tatt rota vaksine?
Ja heldigvisfantastisk at den har kommet inn i vaksinasjonsprogrammet
det skulle vært noe for Norovirus også, så smittsomt
![]()
Stemmer at det ikke er noe for Noro enda så det er bare å håpe på at det kommerTror ikke det finnes for Noro ennåVi tok også rota, var første som fikk den på helsestasjonen vår etter den ble innført
Var noen barn født før han, men alle hadde takket nei
![]()
Stemmer at det ikke er noe for Noro enda så det er bare å håpe på at det kommervi takket gladelig ja til rotavaksine
forstår meg virkelig ikke på foreldre som velger å ikke vaksinere barna. ( nå kommer jeg nok til å få høre det, hehe
)
Enig med deg i forhold til medisinske grunnerEnig med deg!! Null forståelse for at folk velger bort vaksiner til barna (uten om hvis de ikke tåler de eller av medisinske grunner ikke kan ta de). Selv vært øyenvitne til at et barn nesten døde av en av sykdommene det vaksineres mot
Enig med deg i forhold til medisinske grunneroff, det er helt forferdelig
det barnet, gikk det bra med det?ble det friskt igjen?
Huff, så forferdeligJa, det gikk bra heldigvisHusker jeg leste at for noen år siden (2008?) så døde det et barn på Ullevål av Rota
Føler med deg ! Her hadde vi spysjuka, etterfulgt av influensa i slutten av januar, og nå de siste dagene har jeg vært nede for telling med en forkjølelse, og gutta har vært snørrete og hostet en del. Samt at jeg har hatt en lang dårlig periode i forhold til kronisk lidelse oppi det hele. Nå håper jeg virkelig at det bare går oppover og at vi har hatt vår del av sykdom for lang tid fremover.
Masse god bedring til deg og familien din !![]()
Tusen takk!! Huff, høres ut som om dere virkelig har fått gjennomgå på sykdomsfronten! Nå håper jeg på bedre tider for dere! God bedringDet verste er at jeg føler dårlig samvittighet på grunn av jobben
Enda jeg aldri har vært borte (ikke en eneste sykedag som gravid, kun fravær ifm kontrollene) verken fra jobb eller skole (annet enn barneskolen/ungdomsskolen)...