Klage

Har ikke fjernet mandlene, var snakk om det for noen år siden da jeg hadde 6 halsbetennelser per år flere år på rad, men så roet det seg ned. Så får vurdere det på nytt igjen da (nylig hatt to runder). Hjelper heldigvis fort med antibiotika :) Har startet nå ;)
Heldig du er :) Får ikke tak i min lege før i morgen. Orker ikke legevakta, så da prøver jeg å holde smerten i sjakk med paracet og hvile ;)

Heldig du er :) Får ikke tak i min lege før i morgen. Orker ikke legevakta, så da prøver jeg å holde smerten i sjakk med paracet og hvile ;)

Høres lurt ut å vente på fastlegen ja :) Er heldig med god tilgang på leger rundt meg :D tar jo et par dager før det blir bedre, så får smøre meg med tålmodighet :p

Lov å klage!!! Her fikk alle influensa med to dagers mellomrom. Eneste som ikke er bra igjen enda er meg :P

Ja heldigvis:) fantastisk at den har kommet inn i vaksinasjonsprogrammet:) det skulle vært noe for Norovirus også, så smittsomt:(

Tror ikke det finnes for Noro ennå :( Vi tok også rota, var første som fikk den på helsestasjonen vår etter den ble innført :p Var noen barn født før han, men alle hadde takket nei :o

Tror ikke det finnes for Noro ennå :( Vi tok også rota, var første som fikk den på helsestasjonen vår etter den ble innført :p Var noen barn født før han, men alle hadde takket nei :eek:
Stemmer at det ikke er noe for Noro enda så det er bare å håpe på at det kommer:) vi takket gladelig ja til rotavaksine:) forstår meg virkelig ikke på foreldre som velger å ikke vaksinere barna. ( nå kommer jeg nok til å få høre det, hehe:) )

Stemmer at det ikke er noe for Noro enda så det er bare å håpe på at det kommer:) vi takket gladelig ja til rotavaksine:) forstår meg virkelig ikke på foreldre som velger å ikke vaksinere barna. ( nå kommer jeg nok til å få høre det, hehe:) )

Enig med deg!! Null forståelse for at folk velger bort vaksiner til barna (uten om hvis de ikke tåler de eller av medisinske grunner ikke kan ta de). Selv vært øyenvitne til at et barn nesten døde av en av sykdommene det vaksineres mot

Enig med deg!! Null forståelse for at folk velger bort vaksiner til barna (uten om hvis de ikke tåler de eller av medisinske grunner ikke kan ta de). Selv vært øyenvitne til at et barn nesten døde av en av sykdommene det vaksineres mot
Enig med deg i forhold til medisinske grunner:) off, det er helt forferdelig:( det barnet, gikk det bra med det?ble det friskt igjen?

Enig med deg i forhold til medisinske grunner:) off, det er helt forferdelig:( det barnet, gikk det bra med det?ble det friskt igjen?

Ja, det gikk bra heldigvis :) Husker jeg leste at for noen år siden (2008?) så døde det et barn på Ullevål av Rota

Føler med deg ! Her hadde vi spysjuka, etterfulgt av influensa i slutten av januar, og nå de siste dagene har jeg vært nede for telling med en forkjølelse, og gutta har vært snørrete og hostet en del. Samt at jeg har hatt en lang dårlig periode i forhold til kronisk lidelse oppi det hele. Nå håper jeg virkelig at det bare går oppover og at vi har hatt vår del av sykdom for lang tid fremover.
Masse god bedring til deg og familien din ! :)

Føler med deg ! Her hadde vi spysjuka, etterfulgt av influensa i slutten av januar, og nå de siste dagene har jeg vært nede for telling med en forkjølelse, og gutta har vært snørrete og hostet en del. Samt at jeg har hatt en lang dårlig periode i forhold til kronisk lidelse oppi det hele. Nå håper jeg virkelig at det bare går oppover og at vi har hatt vår del av sykdom for lang tid fremover.
Masse god bedring til deg og familien din ! :)

Tusen takk!! Huff, høres ut som om dere virkelig har fått gjennomgå på sykdomsfronten! Nå håper jeg på bedre tider for dere! God bedring :) Det verste er at jeg føler dårlig samvittighet på grunn av jobben :o Enda jeg aldri har vært borte (ikke en eneste sykedag som gravid, kun fravær ifm kontrollene) verken fra jobb eller skole (annet enn barneskolen/ungdomsskolen)...

Tusen takk!! Huff, høres ut som om dere virkelig har fått gjennomgå på sykdomsfronten! Nå håper jeg på bedre tider for dere! God bedring :) Det verste er at jeg føler dårlig samvittighet på grunn av jobben :eek: Enda jeg aldri har vært borte (ikke en eneste sykedag som gravid, kun fravær ifm kontrollene) verken fra jobb eller skole (annet enn barneskolen/ungdomsskolen)...

Ja, det holder nå. Tusen takk for det ! :) Skjønner godt at du får dårlig samvittighet, det er så lett at det blir slik, men prøv å legg den tanken/følelsen til siden, du kan jo ikke noe for at dere er syke :)

Off..det er så ille å være syk! God bedring :)

Back
Topp