Klage

LilleUllsokk

Forumet er livet
Septembermødre <3
Desemberlykke 2018
Januarlykke 2019
I mangel av noe bedre å gjøre, så lager jeg er klage innlegg! Nå er hele familien nede for telling med sykdom :o Helt sikkert typisk ved småbarn i hus ;) Men føler meg så dårlig at jeg bare må klage et sted :p

I mangel av noe bedre å gjøre, så lager jeg er klage innlegg! Nå er hele familien nede for telling med sykdom :o Helt sikkert typisk ved småbarn i hus ;) Men føler meg så dårlig at jeg bare må klage et sted :p
Høres ganske kjipt ut. Sykdom og barn går vist hånd i hånd. Men det er så mange andre ting som er fint med små barn. :)

Føler med deg!! Her var vi akkurat ferdig med influensa, å i natt har minsten vært full av feber og langt fra fornøyd :/

Masse god bedring til dere! :)

Føler med deg!! Her var vi akkurat ferdig med influensa, å i natt har minsten vært full av feber og langt fra fornøyd :/

Masse god bedring til dere! :)

Takk :) Minsten her fikk påvist influensa i prøve på fredag.. Så mulig at jeg har blitt smittet av han! Jeg blir jo helt slått ut ved 39 grader feber i motsetning til han :p

Vet hva du snakker om :-P

Vi har hatt vår runde vi og :-P

Først gikk jeg ned for telling, så samboer 5 dager etterpå. Jeg fortsatt ikke bra da. Så frøkna på 3.5
Fryktelig morsomt for eldstemann på 6.5 at alle andre var syke:-P

Han klarte seg unna ;-)

Men nå hadde vi ei uke vinterferie å komme oss på heldigvis, så nå er vi klare for jobb og bhg/skole igjen ;-)

Våknet selv i går med vond hals. I dag er jeg ganske sikker på at jeg har fått streptokokkinfeksjon i halsen.
Hvite flekker i svelg og lymfekjertler som er så vonde at jeg ikke har klart å få i meg noe annet enn yoghurt til frokost.
Men nå kjenner jeg at ibuxen har begynt å virke så får prøve å spise litt.

Våknet selv i går med vond hals. I dag er jeg ganske sikker på at jeg har fått streptokokkinfeksjon i halsen.
Hvite flekker i svelg og lymfekjertler som er så vonde at jeg ikke har klart å få i meg noe annet enn yoghurt til frokost.
Men nå kjenner jeg at ibuxen har begynt å virke så får prøve å spise litt.

God bedring!! :) Har slitt mye med streotokokk hals selv, så føler med deg!! I natt var det høy feber som plaget meg, men fra i dag av har mandlene blitt vonde!! :o her ble det iskald smoothie og der er det jeg har fått i meg..

Vet hva du snakker om :p

Vi har hatt vår runde vi og :p

Først gikk jeg ned for telling, så samboer 5 dager etterpå. Jeg fortsatt ikke bra da. Så frøkna på 3.5
Fryktelig morsomt for eldstemann på 6.5 at alle andre var syke:p

Han klarte seg unna ;-)

Men nå hadde vi ei uke vinterferie å komme oss på heldigvis, så nå er vi klare for jobb og bhg/skole igjen ;-)

Godt å høre at dere er bedre igjen :) Ikke noe unikt og man må vel bare venne seg til all sykdommen med små barn, men likevel så kjipt :p

God bedring, føler med dere. Her har jeg lagt syk snart 2uker,gubben har ikke vært i toppform og mini lå noen dager med feber sist uke.
Sitter å venter på legetimen min no, ikke så mye å få gjort bortsett fra enda en sykemelding....
Vil ha fri, fra sykdom!

God bedring!! :) Har slitt mye med streotokokk hals selv, så føler med deg!! I natt var det høy feber som plaget meg, men fra i dag av har mandlene blitt vonde!! :eek: her ble det iskald smoothie og der er det jeg har fått i meg..
Lenge siden jeg har hatt så vond hals. Har fjernet mandlene da jeg var liten, så de har jeg ikke. Verste er å svelge og gape. Prøvde å ringe min faste øre-nese-hals lege, men der var det stengt pga sykdom. Fastlegen min har kontortid på et sykehjem hver mandag, så dit orket jeg ikke å ringe. Får prøve å få en time i morgen. Passet utrolig dårlig å bli syk nå når gubben skal på jobbreise og jeg være alene med guttungen. Ikke har jeg førerkort heller, så sliter nok med å gå å levere og hente i bhg..

Godt å høre at dere er bedre igjen :) Ikke noe unikt og man må vel bare venne seg til all sykdommen med små barn, men likevel så kjipt :p
Og enda så har det vært lite sykdom nå i forhold til de to vintrene før. :-P

Samboer og jeg er knapt syke, men ungene var sinnsykt mye syke i fjor, og yngste året før også. Hun har astma, så er litt mer utsatt i tillegg...

Lenge siden jeg har hatt så vond hals. Har fjernet mandlene da jeg var liten, så de har jeg ikke. Verste er å svelge og gape. Prøvde å ringe min faste øre-nese-hals lege, men der var det stengt pga sykdom. Fastlegen min har kontortid på et sykehjem hver mandag, så dit orket jeg ikke å ringe. Får prøve å få en time i morgen. Passet utrolig dårlig å bli syk nå når gubben skal på jobbreise og jeg være alene med guttungen. Ikke har jeg førerkort heller, så sliter nok med å gå å levere og hente i bhg..

Har ikke fjernet mandlene, var snakk om det for noen år siden da jeg hadde 6 halsbetennelser per år flere år på rad, men så roet det seg ned. Så får vurdere det på nytt igjen da (nylig hatt to runder). Hjelper heldigvis fort med antibiotika :) Har startet nå ;)

Back
Topp