I mangel av noe bedre å gjøre, så lager jeg er klage innlegg! Nå er hele familien nede for telling med sykdom
Helt sikkert typisk ved småbarn i hus
Men føler meg så dårlig at jeg bare må klage et sted 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Høres ganske kjipt ut. Sykdom og barn går vist hånd i hånd. Men det er så mange andre ting som er fint med små barn.I mangel av noe bedre å gjøre, så lager jeg er klage innlegg! Nå er hele familien nede for telling med sykdomHelt sikkert typisk ved småbarn i hus
![]()
I mangel av noe bedre å gjøre, så lager jeg er klage innlegg! Nå er hele familien nede for telling med sykdomHelt sikkert typisk ved småbarn i hus
![]()
Føler med deg!! Her var vi akkurat ferdig med influensa, å i natt har minsten vært full av feber og langt fra fornøyd :/
Masse god bedring til dere!![]()
Føler med deg. Hjelper å få klaget litt.
Masse god bedring
Våknet selv i går med vond hals. I dag er jeg ganske sikker på at jeg har fått streptokokkinfeksjon i halsen.
Hvite flekker i svelg og lymfekjertler som er så vonde at jeg ikke har klart å få i meg noe annet enn yoghurt til frokost.
Men nå kjenner jeg at ibuxen har begynt å virke så får prøve å spise litt.
Vet hva du snakker om
Vi har hatt vår runde vi og
Først gikk jeg ned for telling, så samboer 5 dager etterpå. Jeg fortsatt ikke bra da. Så frøkna på 3.5
Fryktelig morsomt for eldstemann på 6.5 at alle andre var syke
Han klarte seg unna ;-)
Men nå hadde vi ei uke vinterferie å komme oss på heldigvis, så nå er vi klare for jobb og bhg/skole igjen ;-)
Lenge siden jeg har hatt så vond hals. Har fjernet mandlene da jeg var liten, så de har jeg ikke. Verste er å svelge og gape. Prøvde å ringe min faste øre-nese-hals lege, men der var det stengt pga sykdom. Fastlegen min har kontortid på et sykehjem hver mandag, så dit orket jeg ikke å ringe. Får prøve å få en time i morgen. Passet utrolig dårlig å bli syk nå når gubben skal på jobbreise og jeg være alene med guttungen. Ikke har jeg førerkort heller, så sliter nok med å gå å levere og hente i bhg..God bedring!!Har slitt mye med streotokokk hals selv, så føler med deg!! I natt var det høy feber som plaget meg, men fra i dag av har mandlene blitt vonde!!
her ble det iskald smoothie og der er det jeg har fått i meg..
Og enda så har det vært lite sykdom nå i forhold til de to vintrene før.Godt å høre at dere er bedre igjenIkke noe unikt og man må vel bare venne seg til all sykdommen med små barn, men likevel så kjipt
![]()
Lenge siden jeg har hatt så vond hals. Har fjernet mandlene da jeg var liten, så de har jeg ikke. Verste er å svelge og gape. Prøvde å ringe min faste øre-nese-hals lege, men der var det stengt pga sykdom. Fastlegen min har kontortid på et sykehjem hver mandag, så dit orket jeg ikke å ringe. Får prøve å få en time i morgen. Passet utrolig dårlig å bli syk nå når gubben skal på jobbreise og jeg være alene med guttungen. Ikke har jeg førerkort heller, så sliter nok med å gå å levere og hente i bhg..