Klage tråd:(

Bkno1076532

Forelsket i forumet
Har sover dårlig i mange dager nå. Lite energi har jeg. Leddene har slått seg vrange da graderstokken kryper mot -10 grader. Føler at alt går utover guttene som jeg er aleina me. Bf vil ikke ha samvær med de så jeg får ingen avlastning fra han. Er ikke noe problem og ha de hele tiden men skulle ønske jeg fikk litt tid til og hente meg inn.
Økonomien er ikke helt på topp, det er jul snart og jeg har ikke begynt og handle julegaver enda. Venter på og skal møte i retten med x en min etter bruddet. Alt dette sliter på meg.

Måtte bare få det ut. :(

:( Uff da :(
Ikke noe særlig :( Vet hvordan det er med ledd, heldigvis ikke så mye plaget annet enn med bekkenet.

Samme BF til alle 3 barna (ink i magen)? Må være tungt i denne stunden. Kanskje det kan hjelpe å prate med legen og NAV om hva du kan gjøre videre?

En ting er sikkert, en klem skal du få
299410.gif

Har fibromyalgi så leddene blir onde i kulden. :(
Nei ikke samme bf. Men jeg og pappaen til den lille i magen bor ikke ilag enda pga plassmangel( han har hus, og vil ikke selge.) er kun 3 soverom der og han har to barn fra før. Snakker om og bygge ut etter hvert men skal penger til og.

Takk for klemmen :)

Uff, håper det blir bedre etterhvert. Stor klem til deg <3

Sender deg omtanke, en luftklem og en kopp varm te om jeg kunne. Hjelper ikke med masse hormoner oppå alt det du allerede har det vanskelig med. Håper det ordner seg for deg!

Hjelper med søvn, ta ein ting om gangen og sjå lyst på framtida ordnar seg for snille jenter. Er ikkje alltid det er penger som skal til gor å få fine julegaver. Vær kreativ og gi omtanke i staden for fancye glam ting. Klem til deg

Back
Topp