Klage tråd ...

FørsteBaby

BabyLykke
Vet ikke om det er rett av meg å skrive dette her, men føler jeg må få det av hjertet...

Føler meg helt alene i svangerskapet, min kjære viser meg null interesse.. Ingen oppmerksomhet, kos eller sex... Har fått slengt i trynet at jeg har blitt feit og at han har vært gjennom en graviditet før (han har ett barn fra tidligere) så det er ikke så stort for han at jeg er gravid. Skal på kontroll på Onsdag, og da blir han ikke med, han gidder ikke sette sitt til side for meg. (Tidlig kontroll, da jeg har hatt hjerneslag tidligere i år).
Tar jeg dette opp med han, er jeg masete, ustabil og hormonell i følge han...

Han får meg til å føle meg stygg og uatraktiv... Har tilogmed vurdert abort, eller å gå fra han... Er nå jeg trenger støtte fra han..

Kanskje jeg er svært hormonell og følsom.. Er det ikke da han skulle ha bare ha gitt meg kos og oppmerksomhet istede for krangling og ustabilitet??

*Huff* er ikke meningen å bry dere med kjærlighetsproblemer, men hadde ikke liksom noen jeg kunne si dette til sånn anonymt..

Hallo! Sånn skal det ikke være.
:(
Min er ikke like engasjert. Men han sier hver dag hvor flott og fantastisk han syns jeg er. Syns alle bør ha det sånn.

Nå ble jeg skikkelig sinna på kjæresten din!!! Sånn skal han da rett å slett ikke oppføre seg!!! Stakkars deg håper virkelig han får åpna øya sine og vokser opp!! Sender deg en stooor klem<3

*Mailykke*
*Juni sniker*
*Termin 31.05.14*

Skravler med RosaCupCake<3

Så trist å lese, dette fortjener du virkelig ikke. Hva slags "mann" er dette? Han høres ikke ut som noen god far eller kjæreste, hvem sier slikt til sin gravide frue..? Nei, dette er helt ulikt av hva jeg opplever. Her er det super støtte og oppfølging, men så er dette vår første også..

Det er ikke greit nei. Alle trenger oppfølging og nå skal en bli dulla bort. Og det er da like stort mirakel med barn nr 2, 3, 4, 5, 6, 7 osv. Det er like stort uansett. Det er et mirakel som skjer inni din kropp. Og å være så heldig å få barn og at på til flere burde han juble høyt for.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Uansett hvor kjedelig det er (jeg vet av erfaring) så må du huske at de er ikke gravide, er vanskelig for dem å ha samme følelse som oss!:/

Men håper det kommer seg!;-)

Det var virkelig fælt å høre:(
Sender deg en god klem og håper dere får ordnet opp.

Huff, så trist å høre at du har det slik :(
Vil sende deg en go klem og håper for din del at
ting blir bedre snart og at han forstår hvilken skatt du bærer
på i magen og at han begynner å stille fult og helt opp for deg :)

Tusen takk for gode støttende ord og klemmer fra dere <3 Var ikke meningen å skrive dette for å få sympati, eller å plage dere med min problemer. Men det var godt å få det ut :)

Jeg støtter han absolutt ikke, men det med sexlysten er ganske normalt... Likevel skal han ikke si sånne ting. Han bør skamme seg, og engasjere seg mer. Og bør i allefall være voksen nok til å kunne få tilbakemeldinger på hvordan han er mot deg når du tar det opp med han.

Back
Topp