Klage til Admin/Moderator!!

fisken

Forelsket i forumet
Jeg synes at Administrotor/Moderator kan komme ut å forklare hvorfor de har slettet tråder de siste dagene uten å sende PM eller gi noen annen form for informasjon.

Synes det er trist med et forum der en ikke kan si hva en mener og en skal være redd for å snakke om det en vil. Det har resultert i at Bast nå har forlatt oss, og hun er etter min mening en av de som gjør dette forumet verdt å se på. Tror det er mange andre som ikke gidder lenger hvis det ikke kommer litt info her om hvorfor ting har blitt slettet UTEN grunn.

Venter i spenning på svar!

Helt enig!!

Man har da behov for litt hverdagsprat også. Hvorfor kan man ikke ta det her når man er her? Her begynner man jo å bli "kjent" gjennom gravispørsmål, og hvorfor skal man ikke få snakke om andre ting? Kanskje vi burde endre generell diskusjon til hverdagsprat???

Dette er jo ikke militæret akkurat! Virker som om man ikke skal få si noe nå uten å få en pekefinger trykt oppi nesa!!

Babyverden vil til enhver tid forsøke å forhindre at sensitive opplysninger eller upassende innlegg blir publisert, men har ikke mulighet til å godkjenne alle innlegg på forhånd.

Ok! Men jeg vil vite hvordan administrasjonen definerer "upassende innlegg"!

Det begynner å bli for pirkete her.

kan de ikke lage et eget rom da med hverdagsting... så kan de som vil hode på der å de som ikke vil holde seg unna for min del kunne de hatt et eget "sexrom" også blir så ukoselig sånn som det er nå!!!

Ja ok, dette er et forum for gravide, prøvere, og de som har barn, men det er da mye mere enn bare svangerskap som opptar meg, og da er det veldig fint å kunne gå inn her å lese og få støtte i alt, og faktisk ha det morro.

Helt enig, det burde kanksje vært endra til hverdagsprat, men når vi har svangerskap, før svangerskap, og alle de andre stedene vi kan skrive på her inne skjønner jeg da ærlig talt ikke hva som er så gærent med at vi tar opp litt hverdagslige ting på generell diskusjon.
Bare det å få kommentarer på at man starter en tråd med go morgen eller go natt, hva er det som er feil med det da??
Jeg synes det er koselig jeg....

Her er et rom for sex og samliv.

Jeg vet om et forum så er så trengt at om en NEVNER noe utenom tema får man advarsel! Typen min fikk advarsel fordi han hadde nevnt en annen internettside og brukt litt dialekt i et innlegg! Der er det omtrent ikke noe aktivitet! Han kan gå inn på det forumet etter èn måned og der er IKKE noe problem å lese gjennom innleggene, for tro meg, der er ikke mange!

Håper virkelig ikke babyverden synker så dypt!! Vi har da klart oss til nå uten alle disse "problemene". Hvorfor klage så over alle dårlige tråder når det bare er å LA VÆRE Å LESE DEM!! Har jo nevt at folk er blitt flinkere med overkrifter. Jah! Og jeg FATTER ikke problemet med å la være å åpne dem. Hvorfor all denne klagingen da?? Er jo ikke noe problem!

Fremdeles: Jeg vil ha administrasjonens definisjon på "upassende innlegg" og et svar på hvorfor de sletter innlegg UTEN å begrunne HVORFOR!!

Helt enig tullmusa, det er jo bare å la være å lese trådene man ikke vil, det gjør nå jeg vertfall!!!!

Helt enig Tullmusa!

signerer tullmusa!

Back
Topp