Noen som har klagd på dette før? På høyere plan liksom? Hvem klager man da evt til, helseministeren eller??
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Snikandes oilldott
ja, har det. og holder på med anking nå. skal i retten igjen i mars...
ORIGINAL: tweety78
Spør fastlegen din du snupp, han har sikkert en del info å gi deg[;)] Han er vel pliktet til å hjelpe deg med dette? Jeg fikk i allefall god info fra min lege da jeg ville gi litt tilbakemelding til føden ang min fødsel. hvis ikke det blir gitt noen tilbakemelding, eller klage på dårlig behandling blir det jo heller ikke gjort noe med problemet, så det er utrolig bra at du gjør noe med det da snupp![;)] Lykke til. klemmer!
ORIGINAL: Wibe^
ORIGINAL: tweety78
Spør fastlegen din du snupp, han har sikkert en del info å gi deg[;)] Han er vel pliktet til å hjelpe deg med dette? Jeg fikk i allefall god info fra min lege da jeg ville gi litt tilbakemelding til føden ang min fødsel. hvis ikke det blir gitt noen tilbakemelding, eller klage på dårlig behandling blir det jo heller ikke gjort noe med problemet, så det er utrolig bra at du gjør noe med det da snupp![;)] Lykke til. klemmer!
Ja er sånn jeg tenker også! vil ikke ha noe erstatning eller noe, vil bare ikke at dette skal skje igjen hverken med oss eller noen andre! [:)]
ORIGINAL: Nates Mamma
hvert helseforetak (helse sør, helse fonna, helse øst, etc...) har en pasientklagenemd. Skriv et brev/klage til dem, så blir det vurdert hva som må gjøres med klagen din - om du har grunn for å klage, om det er erstatningsgrunnlag, om det er rutiner som må endres etc.