Klage på sykehusbehandling??

5.mannpåvei

Forumet er livet
September To Remember 2022
Septemberlykke 2024
Noen som har klagd på dette før? På høyere plan liksom? Hvem klager man da evt til, helseministeren eller??

Ja får vel høre med fastlegen! Er vesla som fikk så dårlig behandling! [:(]

ORIGINAL: Snikandes oilldott

ja, har det. og holder på med anking nå. skal i retten igjen i mars...

hva var grunnen om jeg tør spørre?? Hvor klagde du??

grunnen vil jeg ikke gå inn på her. men klagde vel først til pasientskadeerstatningen tror jeg. så ble det etterforskning av diverse sykehus, leger osv. men begynner og bli noen år siden nå da. er kanskje andre fremgangsmåter nå....[8|]

okej, men var det at de gjorde for mye eller at de IKKE gjorde noe??

Trenger ikke detaljer...men her er det at de IKKE tok oss seriøst...

oki, den er grei! jaja, får vel snakke med fastlegen da...men han sier vel ikke stort han heller tenker jeg!

Spør fastlegen din du snupp, han har sikkert en del info å gi deg[;)] Han er vel pliktet til å hjelpe deg med dette? Jeg fikk i allefall god info fra min lege da jeg ville gi litt tilbakemelding til føden ang min fødsel. hvis ikke det blir gitt noen tilbakemelding, eller klage på dårlig behandling blir det jo heller ikke gjort noe med problemet, så det er utrolig bra at du gjør noe med det da snupp![;)] Lykke til. klemmer!

ORIGINAL: tweety78

Spør fastlegen din du snupp, han har sikkert en del info å gi deg[;)] Han er vel pliktet til å hjelpe deg med dette? Jeg fikk i allefall god info fra min lege da jeg ville gi litt tilbakemelding til føden ang min fødsel. hvis ikke det blir gitt noen tilbakemelding, eller klage på dårlig behandling blir det jo heller ikke gjort noe med problemet, så det er utrolig bra at du gjør noe med det da snupp![;)] Lykke til. klemmer!

Ja er sånn jeg tenker også! vil ikke ha noe erstatning eller noe, vil bare ikke at dette skal skje igjen hverken med oss eller noen andre! [:)]

ORIGINAL: Wibe^

ORIGINAL: tweety78

Ja er sånn jeg tenker også! vil ikke ha noe erstatning eller noe, vil bare ikke at dette skal skje igjen hverken med oss eller noen andre! [:)]

Ja, ikke sant? Er det flott at du gjør noe med det altså[;)] Hadde jeg satt pris på i allefall, å få tilbakemelding på hva som ikke funker sånn at de kan gjøre noe med det. Kan jo være noe de ikke er klar over i det hele tatt, så det er jo bare flott om de kan få en pekepinn[:)]

hvert helseforetak (helse sør, helse fonna, helse øst, etc...) har en pasientklagenemd. Skriv et brev/klage til dem, så blir det vurdert hva som må gjøres med klagen din - om du har grunn for å klage, om det er erstatningsgrunnlag, om det er rutiner som må endres etc.

ORIGINAL: Nates Mamma

hvert helseforetak (helse sør, helse fonna, helse øst, etc...) har en pasientklagenemd. Skriv et brev/klage til dem, så blir det vurdert hva som må gjøres med klagen din - om du har grunn for å klage, om det er erstatningsgrunnlag, om det er rutiner som må endres etc.

Oki, takk for hjelpen! [;)]

Back
Topp