hehe, sendt hjem ville jeg aldri blitt, har vært der og kastet opp i ett uten at noen gidder si noe. Jobben min foregår sånn at vi passer barna en time før mat, hvis det er fint vær ute lager jeg mat for da vil de andre være ute, hvis det er stygt, eller vinter så er jeg selvsagt ute. Deretter er det mat, da må jeg sitte passe på de 42 barna, servere alle barna, mens de andre går å drikker kaffe, helst i et lukket rom så de slipper høre på bråket.
( 42 barn 6-7 år i et lite klasserom er ganske mye støy ) Ingen gidder prøve få de være stille.
Så skal vi ut igjen så lenge det går, for hvis vi må være lengre inne i rommet ved regn el så får vi migrene alle mann, først skal maten ryddes så da går de to andre å røyker litt.. eller så sitter de gjerne å drikker kaffe og skravler med sfo leder. Jeg rydder mao. Jeg er ute med barna etterpå, de andre sitter gjerne inne og lager " lister " veldig viktige lister , alfebetisk rekkefølge på barna feks. Eller sortere peter pan tegninger fra monsterfabrikken tegningene i permen med tegninger i, også veldig viktig.. Hun ene jeg jobber med har det på samme måte, hun har jobbet der i over 20 år, og gruer seg til jeg går i permisjon. Hun er sånn hønemor med at jeg ikke skal stå alene med ting, og løfte alle pultene og stolene osv, men hjelper ikke stort når alle andre bare vil sitte på ræva og drikke kaffe, og snakke dritt om andre.
Jeg gidder ikke si noe for alle der i slekt osv, bare litt over en mnd igjen uansett [:)]