Klage litt...

Augustjenta

Betatt av forumet
Augustmødrene 2014
For noen dager siden satt jeg å tenkte at jeg burde vel være mer kvalm enn jeg er?

Vel...det ordnet seg... Har hadd 4timer uten kvalme idag... Kvalm om jeg ikke spiser, kvalm om jeg spiser og syntes egentlig bare veeeldig synd på meg selv.... :-! Lå våken til langt uttpå natta inatt, overbevist om at jeg skulle kaste opp når som helst!

I tillegg så har bekkenløsningen startet allerede(!)!!! Er jo bare 7+noe idag. Kunne godt ventet litt til med dette styret...
Adopsjon er jo også et alternativ? Surrogatmor? Hvorfor utsetter vi oss egentlig for dette...?

Sent from my HTC One X using BV Forum mobile app

Tror kvalmen kommer smygende her også nå (kjent den en del i dag og i går) men det går bra så lenge jeg spiser. Har et lite håp om at det blir likt nå som sist: at jeg ikke orker søtsaker, men får lyst på ordentlig mat istedet.. Har vært sånn i dag og i går, så lover godt hittil.. :)

Så godt med ein klagetråd! Trur samboer nesten er slutta å synst synd i meg. Vore konstant kvalm i 3 veker. Kasta opp ml 2-10 gongar kvar dag. Er fryktelig trøtt. Adopsjon har vore ein tanke her. Eventuelt bli fosterforeldre. Er veldig glad for at eg omsider vart gravid, men akkurat no når dei verste plagene står på kan eg ikkje fatte at eg utset meg sjølv for det her igjen. Då eg var på legevakta for å få kvalmestillande ville den snille legen printe ut litt info om svangerskapskvalme til meg... Følte neste at eg freste til han:"nei takk - det her er 3.gong eg er igjennom der - eg treng ikkje lese meir om det".. Puh! Her vart det mykje syting - godt å få det ut av og til :)

I tillegg så har bekkenløsningen startet allerede(!)!!! Er jo bare 7+noe idag. Kunne godt ventet litt til med dette styret...
Adopsjon er jo også et alternativ? Surrogatmor? Hvorfor utsetter vi oss egentlig for dette...?

Jeg skjønner det for de som er gravide med førstemann, de vet ikke bedre.

Føler meg egentlig litt dum til tider.
Her sitter jeg, jeg som virkelig hater å gå gravid, med 3. mann i magen...

Æ ælske å gå gravid,kanskje derfor det blir 4 barn på under 5 år ;)

Hehe...ventet nr 4 selv... Tror rett og slett at fortrengelsens makt er stor... Mener å ha sagt dette noen ganger tidligere ;-) er nok ikke av de som syntes svangerskapene er sjarmerende gitt....men resultatet er jo bra så.... ;-)

Back
Topp