Klage klage ;-)

~Heffalumpen~

Flørter med forumet
Er det normalt å være SÅ sliten? Tåler jo ingenting nå, før jeg blir kjempesliten i kroppen. Og jeg er egentlig ganske sta, så jeg ignorerer det og nekter å slappe av før jeg er ferdig med ting.. Og ender opp med å bli sur på alt og alle fordi JEG er sliten! Jeg er nok herlig å bo med for tiden!

Flere som har det slik?

Hehe, jeg er sykt trøtt i dag. Forloveden jobbet i fjøset, så sendte jeg sms om at jeg skulle småsove litt siden jeg var veldig trøtt og maktet ikke noe som helst. Det endte opp med at jeg sov fra kl. 14 til no! Huffsann. Fremdeles trøtt, men føler meg bedre etter et glass med kald saft :)

Jeg har vært konstant trøtt og sliten i noen uker nå. Skikkelig kjedelig. Når jeg er på jobb klarer jeg å holde maska og står på, men så fort jeg har litt alenetid eller er hjemme faller jeg sammenn. Null overskudd egentlig. Mitt temperement er også ustabilt. Synes faktisk synd på samboeren om dagen. I det ene øyeblikket hisser jeg meg opp, og neste sitter jeg og gråter. Flott! :p hehe.. Så du er nok ikke alene nei ;o)

jeg og er sånn, kjempe sliten hele tiden og føle meg i dårlig form.. humøret går opp og ned så er nok ikke noe særlig og leve med om dagen:)

Er begynt å vere veeldig trøtt ja
...prøver å overse det... kan jo ikke begynne med formiddagslurer uansett, og på ettermiddagen har jeg heller ikke tid...

Trøtt ja. 

Leverte frøkenen i bhg klokken halv ni i morges, hjem og sovnet på sofaen til halv tolv. 
Så noen ærend (fridag i dag), deretter hente frøkenen klokken tre. 
Har nesten ikke energi til henne stakkar, så når mannen kom hjem tok han henne, og jeg har duppet en liten time nå igjen. 

Man blir fryktelig sur og grinete ja. 

Jepp... Helt sinnsykt sliten og trøtt... Kunne sovet i et døgn hvis jeg hadde hatt sjangsen! Orker ikke rydde, vaske, trene eller noen ting. Kunne sovnet stående avogtil! Skal bli godt når det gir seg....

Jeg er også sinnsykt sliten!
Sovnet på sofaen etter at barna var lagt i går å våknet 23.30 igjen.. Da hadde gubben prøvd å vekke meg for å høre om vi skulle gå å legge oss.. Sovnet med en gang jeg kom i senga også!

Å så er jeg veldig oppfarende, kjenner jeg blir veldig fort sint for tiden! Ikke bestandig like kjekt med to barn i huset heller..

Back
Topp