snusken
Forumet er livet
Hei alle sammen!
Nå er det full fart med jobb igjen, 4 dager i uken. Helt ny avdeling med barn født i 05 og 06.
Ganske travelt så jeg er utkjørt når jeg kommer hjem men veldig gøy og spennende [:)] Og koslige folk jeg jobber med.
Men her hjemme er stemningen på null for snikkeren kommer ikke nå før i september [&o]
Han jobber på en hytte til noen andre som bor her i Sandeid...
Først ventet han på oss og så ventet vi lenge på ham og nå må vi altså vente igjen!!!
Klarte ikke å holde tårene borte når sambo fortalte hva snekkeren hadde sagt, sikkert hormoner som spiller inn også men har nå hatt en tung sommer og så kommer dette [&o]
Må bare få det litt ut her, selv om det er mange jeg tenker på her inne som har det MYE mer grusomt enn oss akkurat nå!!!
Forholdet til meg og sambo er ikke akkurat på topp for tiden kan en si [&o]
Og hjelp Nå er det bare 10 uker igjen til vi har bebi igjen!!!!!! [:o]
Men det SKAL bli kos uansett hvor travelt vi har det da!!!
Håper på å komme daglig innom igjen når jeg går i permisjon [;)]
STOR KLEM TIL DERE ALLE!!!!
Nå er det full fart med jobb igjen, 4 dager i uken. Helt ny avdeling med barn født i 05 og 06.
Ganske travelt så jeg er utkjørt når jeg kommer hjem men veldig gøy og spennende [:)] Og koslige folk jeg jobber med.
Men her hjemme er stemningen på null for snikkeren kommer ikke nå før i september [&o]
Han jobber på en hytte til noen andre som bor her i Sandeid...
Først ventet han på oss og så ventet vi lenge på ham og nå må vi altså vente igjen!!!
Klarte ikke å holde tårene borte når sambo fortalte hva snekkeren hadde sagt, sikkert hormoner som spiller inn også men har nå hatt en tung sommer og så kommer dette [&o]
Må bare få det litt ut her, selv om det er mange jeg tenker på her inne som har det MYE mer grusomt enn oss akkurat nå!!!
Forholdet til meg og sambo er ikke akkurat på topp for tiden kan en si [&o]
Og hjelp Nå er det bare 10 uker igjen til vi har bebi igjen!!!!!! [:o]
Men det SKAL bli kos uansett hvor travelt vi har det da!!!
Håper på å komme daglig innom igjen når jeg går i permisjon [;)]
STOR KLEM TIL DERE ALLE!!!!