Klage klage klage

snusken

Forumet er livet
Hei alle sammen!

Nå er det full fart med jobb igjen, 4 dager i uken. Helt ny avdeling med barn født i 05 og 06.
Ganske travelt så jeg er utkjørt når jeg kommer hjem men veldig gøy og spennende [:)] Og koslige folk jeg jobber med.

Men her hjemme er stemningen på null for snikkeren kommer ikke nå før i september [&o]
Han jobber på en hytte til noen andre som bor her i Sandeid...
Først ventet han på oss og så ventet vi lenge på ham og nå må vi altså vente igjen!!!
Klarte ikke å holde tårene borte når sambo fortalte hva snekkeren hadde sagt, sikkert hormoner som spiller inn også men har nå hatt en tung sommer og så kommer dette [&o]
Må bare få det litt ut her, selv om det er mange jeg tenker på her inne som har det MYE mer grusomt enn oss akkurat nå!!!
Forholdet til meg og sambo er ikke akkurat på topp for tiden kan en si [&o]
Og hjelp Nå er det bare 10 uker igjen til vi har bebi igjen!!!!!! [:o] 
Men det SKAL bli kos uansett hvor travelt vi har det da!!!

Håper på å komme daglig innom igjen når jeg går i permisjon [;)]
STOR KLEM TIL DERE ALLE!!!!

Snuske bærta da...
Blitt litt glad i denna bamsen her jeg, men syns den er litt god
Bare å tømme ut tanker, frustrasjoner og bekymringer her til oss.
(Så kan vi gjøre det tilbake når vi har behov for det også....)

Huff det høres tøft ut for deg vennen. Fullt forståelig at du er sliten nå og at det sliter på forholdet, når ting går tregt med husbyggingen og ting ikke blir slik man hadde planlagt. Ikke bare,bare å gå gravid,være i jobb og ha to barn i tillegg.
Men selv om det er tøft nå, så er jeg sikker på at du kommer deg gjennom dette, og at det er lys i enden av tunnelen.
Ønsker deg bare lykke til fremover, og husk at du alltid kan komme hit inn og skrive av deg litt frustrasjon!![:)] Hjelper utrolig godt det.

[link=http://pic2.piczo.com/hjemmesideting/?g=15286534&cr=2][/link] 

arg, noe så frustrenrende!!!! [:@] ikke greit når det går slik...
Men du skal se det letter etterhvert, og det kommer til å bli travelt når bebisen kommer ja, men SÅ kooooselig!![:D]

Du har veldig lov til å få klage litt du og vennen!
Synes fremdeles du er kjempe tøff jeg...[;)]
Bare man ikke mister motet helt så ordner ting seg!!![:)]
Maaangeee klemmer!

ORIGINAL: Vibeke :)

Snuske bærta da...
Blitt litt glad i denna bamsen her jeg, men syns den er litt god
Bare å tømme ut tanker, frustrasjoner og bekymringer her til oss.
(Så kan vi gjøre det tilbake når vi har behov for det også....)

Tusen takk for klemmen! Varmer godt den pusekatten der ja [:)] Jeg synes også den er så fin!!

ORIGINAL: careen

hei. snuskelusken[:)]
så kjedelig med snekkeren[&:] håper ting hjelper på når han kommer i gang. er ikke noe gøy å gå å  vente sånn...
skjønner det kan være litt tøft.
håper ting ordner seg på hjemmebane også. husk å ta det med ro og nyt de siste ukene av svangerskapet. (synes det ikke var så lenge siden du fortalte det her jeg[;)])
en kjempestor oppmuntringsklem til deg fra meg 

Hei Careen!
Uff ja det ble litt mye på en gang her men det ordner seg nok. Er jo sånn at når det er mange nedturer kan det jo nå bare gå en vei [:)]
Er nok hormonene mine som gjør at det føles tyngre enn det er også [8|][;)]
Men hjelper så godt å få det ut her hos dere, så alle klemmer her hjelper like mye [:)]

ORIGINAL: Mrs J.

Huff,så trist å høre AJ.[&o]

Skjønner godt du blir lei deg ang. snekkeren.
Ikke noe særlig å må bo med snart 3 barn på en liten hybel[:-]
Bare det sier jo sitt om hvordan deg og T**** må ha det.

Nei,vet ikke hva jeg skal si jeg.Ble kjempetrist nå på deres vegne[:(]

Hold motet oppe.Tror nok det meste kommer til å gå bra,når du går ut i permisjon,får en liten nydelig baby til og huset blir ferdig.
Da håper jeg virkelig alt ordner seg for dere.

Mange store,gode og varme klemmer fra meg.[:)]

Huff nei det er ikke så gøy med en leilighet nå....
Og så er det vel noe med innstillingen... Jeg hadde liksom håpet på å ikke være her så altfor mange måneder med en liten bebi... Men nå får jeg bare snu tankegangen og ta en måned om gangen...
Er ganske sliten etter jobb også så når sambo bare er på huset hele tiden kommer mange triste tanker når en er sliten og trøtt på kvelden....
SÅ HVA SKULLE JEG GJORT UTEN DERE til å ta imot tankene da....[:o]
Varmer godt med klemmen din Mrs J!!

ORIGINAL: *januarmamma*

Sender deg en god klem tilbake!!!
Tenker du er sliten som er så mye alene du også!!!
Håper veldig at sambo får en ny jobb så han kan være mer med dere!

ORIGINAL: buster

Huff det høres tøft ut for deg vennen. Fullt forståelig at du er sliten nå og at det sliter på forholdet, når ting går tregt med husbyggingen og ting ikke blir slik man hadde planlagt. Ikke bare,bare å gå gravid,være i jobb og ha to barn i tillegg.
Men selv om det er tøft nå, så er jeg sikker på at du kommer deg gjennom dette, og at det er lys i enden av tunnelen.
Ønsker deg bare lykke til fremover, og husk at du alltid kan komme hit inn og skrive av deg litt frustrasjon!![:)] Hjelper utrolig godt det.

Du har jammen rett i at det hjelper å få ut frustrasjon her med dere ja!!
Jeg har det så kos her inne for det er bare en haug med kjekke januarmammaer!!! Så jeg har ikke hatt tid til å være med i ny terminklubb denne gangen!! [:D] Trives så godt med alle dere at jeg må bruke den tiden og energien jeg har på dere venner her!!![:)]
Hvordan går det med deg,sambo og Julian Elias?
Håper dere har det fint!
Stor klem tilbake[:)]

ORIGINAL: Chill26

arg, noe så frustrenrende!!!! [:@] ikke greit når det går slik...
Men du skal se det letter etterhvert, og det kommer til å bli travelt når bebisen kommer ja, men SÅ kooooselig!![:D]

Ja jeg tror at når jeg holder den lille i armene mine er alt med husbygging glemt [:D]

ORIGINAL: ~Star83~

Du har veldig lov til å få klage litt du og vennen!
Synes fremdeles du er kjempe tøff jeg...[;)]
Bare man ikke mister motet helt så ordner ting seg!!![:)]
Maaangeee klemmer!

Takk takk Star! Godt å vite at du fremdeles har troen på meg [:D]
Og jeg skal ikke skuffe deg og miste motet nei [;)]
Mange klemmer tilbake [:)]

Å nei dere kommer i det tulle dere og [&o][&o][&o]
Pleier å vær sånn derfor skal aldri jeg bygge igjen.
Håper han klarer å komme litt før til dere en det som er sakkt og når dere først får begynt går det radi unna.
Håper og at forholde deres kommer snart opp på topp igjen ikke gøy når dere sliter litt der og.

Sender deg en kjempe store trøste klem og skal krysse alt for det ordner seg.

Sorry motte bare låne den Mrs J.

Sender over en stor klem til deg og håper det går bra!![:)]

ORIGINAL: snusken

Sender deg en god klem tilbake!!!
Tenker du er sliten som er så mye alene du også!!!
Håper veldig at sambo får en ny jobb så han kan være mer med dere!

takk takk[:)] no e i sliten ja... [:'(] ser dårlig ut me den jobben i søkte på forrige helg å... snart gått ei uke no og vi har ikkje hørt nokka....va ikkje nokka søknadsfrist... dem trengte folk fort, så hadde vel hørt nokka da før hvis d blei... drømmejobben... bra lønn + kjøregodtgjørelse, matpeng osv... sukk... har såå lyst...

Ring selv og hør om det har blitt tatt noen avgjørelse... Noen ganger er det positivt å "mase" litt!! Det har jo gått en uke så de burde hatt tid til å se på det allerede.

Back
Topp