Klage klage klage..

Mrs.Mona

Elsker forumet
MAI 2013
Helt seriøst! Nå er jeg så utrolig lei av at folk kommenterer hvor kjempe stor mage jeg har.
Jeg får høre flere ganger i uken at "Herregud, så stor du er!! Du kommer til å være ENORM på slutten" Jeg er dritt lei! Jeg er faktisk utrolig fornøyd med magen min, jeg elsker å vise at jeg er gravid, men får mindre og mindre selvtillit når folk driver å kommenterer hele j#&*%#& tiden. Og ikke kan man svare de tilbake heller, for da får man høre at "skal si du er hormonell da" Frekke frekke folk!
Greit nok, jeg ér kanskje litt større enn "normalt", men poden vår er litt større enn gjennomsoittet.. Ergo, magen blir større, pluss jeg har alltid vært liten og tynn.. Selvsagt vises det godt da, det burde alle som har kjent meg noen år.

Det er ikke rart at mange gravide ikke greier å bli glade i kulen og at kroppen blir større når man er gravid, når "alle" driver på å påpeker at man er så utrolig stor.

Herregud, folk kan bare ikke passe munnen sin altså! Får høre det kanskje ofte her også, og det er ganske plagsomt, faktisk.

Får høre det jeg og,men jeg svarer....
Ingen er lik og jeg er stolt avmagen min..... og at det jevner seg som regel ut på slutten:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum

Får høre det jeg og,men jeg svarer....
Ingen er lik og jeg er stolt avmagen min..... og at det jevner seg som regel ut på slutten:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum
Lurt! Får begynne å si det jeg også tror jeg:) Godt det er flere enn meg som reagerer på det.

Jeg har ikke tenkt på det på den måten jeg... Folk kommenterer hele tiden hvor mye magen vokser og vokser og at den blir større og større.. Men den gjør jo det, og den er jo det... Så jeg har egentlig bare sagt meg helt enig. Jeg liker magen min, og jeg føler ikke egentlig at folk kommenterer det for å være slemme.. Men bare for å si det som det er.. Tenkte ikke over at noen kan bli plaget av tm men ser det jo egentlig!

Hadde aldri trodd jeg skulle komme dit, men jeg er faktisk drit lei kommentaren om hvor stor jeg er! Spurte mamma om hun mente jeg var blitt feit! Var vist bare magen hun mente var stor! Hva skal jeg gjøre med det da?

Helt enig!!!

og jeg trodde ikke det var noe jeg skulle bry meg om egentlig, men er noe med når det skjer heeele tida. Jobber på en ungdomsskole, og det går jo ikke en dag uten at det enten er en ny elev, eller en kollega, som oppdager hvor ufattelig stor den er, og som må kommentere det. Hver og ens kommentar i seg selv er oftest helt greie og hyggelig ment, men tilsammen blir det alt for mye!

i tillegg er den noen av de som kommenterer på en sånn måte at jeg føler jeg må forsvare magen liksom. Si at målingene faktisk er på normalen, at jeg har kort rygg o.l... Og de blir overraska, og sier "ja ja, det er sikkert derfor". Har begynt å svare at "JA - stor er den, og den blir nok sikkert gigantisk når det nærmer seg mer, så dette er ingenting" - sånn for å prøve å forberede dem på det :)

Men det er kjipt at det faktisk påvirker forholdet mitt til magen... Jeg "ser" den jo hver dag, og synes den er helt normal, og fin. Nå er det lettere å bli mer kritisk (til ingen nytte), og jeg kjenner at det blir LENGE å høre på sånne kommentarer helt til mai!

Back
Topp