Klage klage klage

fruluna

Forumet er livet
Åhh er så uggen i formen nå..Vært det i hele dag! Kvalm og vondt i ryggen og bekkenet og overalt.
Skikkelige stikkinger i underlivet og bare vondt vondt vondt!!
Magen er så hard og det presser på overalt. Får liksom ikke puste.

Sliten jeg [:(][:(]

Mannen min har vært borte hele uka, så jeg har ingen andre å klage til.. Sorry [&o]

Jada får satse på at formen er topp i morgen!! Trått når det er sånne dager! Blir så sliten av det [:'(] Og så kvalm da attpåtil.. Ja det vet vel du alt om [:@][:'(]

Uff ja, når kommer din kjære hjem da?? Han er borte lenge om gangen han?[&o]

Så deilig da!! Nå er det jo påske snart også, så da får dere kose der masse!!

Min skal også være hjemme nå i over en uke!!! [:)] Kommer hjem i kveld/natt en gang!! [:)]

ORIGINAL: fruluna

Åhh er så uggen i formen nå..Vært det i hele dag! Kvalm og vondt i ryggen og bekkenet og overalt.
Skikkelige stikkinger i underlivet og bare vondt vondt vondt!!
Magen er så hard og det presser på overalt. Får liksom ikke puste.

Sliten jeg [:(][:(]

Mannen min har vært borte hele uka, så jeg har ingen andre å klage til.. Sorry [&o]

Uff da!  Ikke godt å gå rundt sånn...

Må innrømme at det høres veldig ut sånn som jeg har det om dagen. Magen og plassen til lungene føles rett og slett for liten!

Men har Mannen å klage til da. Og så går jeg rundt å "åkker" og uffer meg hele tiden, hehe.

Uff stakkars deg også da lillepusen!![&o]

Nei er jo påskeferie neste uke, Nikki!! [:)] Derfor han skal være hjemme!! Han er som oftest borte fra man til torsdag, så har fri fredager [:)]

Pusten går foreløpig greit enda når jeg ligger på rygg.. Men er sjelden jeg gjør det, for da låser bekkenet seg [:@]

ORIGINAL: Nikki!

sliter dere andre med å puste når dere ligger på ryggen? hatt det sånn den siste uken,skikkelig ubehagelig...........vondt å ligge på siden-får vondt i hoftene........moro å være gravid[:D]

Ja, sååå lett å finne en god stilling å sove/slappe av i liksom... [8D]

Sliter veldig med å få sove om natten, for Lilleprinsen sparker så fælt bare jeg nærmer meg senga. Og så blir jeg liggende å vri meg fra den ene siden til den andre, og så må jeg jo på do sånn midt oppi det hele, og sånn går no dagan...

Kjempemoro å være gravid! [:)]

Jeg leste i ett sånn gravid blad at noen forskere sammenlignet det å gå gravid med en fjellekspedisjon. Så tungt er det faktisk!!

Ikke rart vi er trøtte og slitne!!!

Hmm... Denne tråde har jeg gått glipp av.... [8|] 

Så trist at du har vært så dårlig form da, snuppa mi!! [:(] Får nesten dårlig samvittighet for at jeg ikke har vært her å trøsta deg jeg nå.... [&o] 

Håper du er i finere form i dag i hvertfall? Det er ikke noe ålreit med sånne uggene dager [:'(] [:(]

Åhh ja, skulle vært her ja. Men Nikki trøstet meg så fint, så jeg overlevde.. Såvidt [&o][:D][:D]

Jada i dag er formen bedre!! Tror bare at det var fordi jeg styra så fælt i går. Hadde masse ærend, inn og ut av bil med Linnea.. Hit og dit og masse stress. Man merker det på kroppen ja [&:]

Men nå er alt bra igjen!!!Ikke kvalm eller noe!!

ORIGINAL: fruluna

Åhh ja, skulle vært her ja. Men Nikki trøstet meg så fint, så jeg overlevde.. Såvidt [&o][:D][:D]

Jada i dag er formen bedre!! Tror bare at det var fordi jeg styra så fælt i går. Hadde masse ærend, inn og ut av bil med Linnea.. Hit og dit og masse stress. Man merker det på kroppen ja [&:]

Men nå er alt bra igjen!!!Ikke kvalm eller noe!!

Åååå, det var godt å høre! [:)] 

Jeg fikk en skikkelig vond og vemmelig følelse i går jeg også. Følte meg ikke sjuk eller noe, og sliten har jeg vært hele uka pga kjøkkenet. Men det har liksom bare vært VONDT, og ikke noe bekymringsfullt, liksom....

Men så begynte jeg å styre med bilen, som skulle blitt solgt i går. Vaska den og støvsuga innvending osv. Og da fikk jeg så forferdelig vondt i siden på magen. Helt fra øverst på magen og ned til lysken. Gjorde vondt når jeg var helt i ro, og var helt GRUSOMT hvis jeg prøvde å bevege meg! Heldigvis gikk det over etter en times tid. Det var ordentlig vemmelig. Føltes som om noe skulle ryke inni magen min [&:] 

Men det var vel kanskje bare et varsel om at jeg bør begynne å ta det LITT med ro...... [8|] [:)] 

You must log in or register to reply here.
Back
Topp