Anede
Elsker forumet
Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten for tiden... Får ikke sove om nettene lenger. Ligger våken til 4-5 tiden og når jeg endelig sovner så våkner jeg 5-6 ganger fordi jeg må på do, det er et hekkan å snu seg eller kome seg opp av senga og da våkner jeg jo mer til og bruker lengre tid på å sovne igjen.. Sover kanskje 2-3 timer sammenhengende, resten er avbrutt konstant...
JEG ER SÅ SLITEN!!!
I tillegg holder vi på med oppussing av huset og det er jo kjempe tungt.... blir så stressa av at vi ikke er ferdige. Vi skulle vært ferdige for 2 uker siden, men må nok bruke 1-2 uker til.. Lever i et rot uten like! 3 voksne og 4 katter og 1 hund på 48 kvm.... som jeg aldri får tid til å rydde,vaske,vaske opp eller noe.. Helsevesenet burde vært å stengt denne leiligheten!
Jeg orker snart ike mer og vil bare sette meg ned i et hjørne og grine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(beklager all sytinga, men måtte få det ut!)
JEG ER SÅ SLITEN!!!
I tillegg holder vi på med oppussing av huset og det er jo kjempe tungt.... blir så stressa av at vi ikke er ferdige. Vi skulle vært ferdige for 2 uker siden, men må nok bruke 1-2 uker til.. Lever i et rot uten like! 3 voksne og 4 katter og 1 hund på 48 kvm.... som jeg aldri får tid til å rydde,vaske,vaske opp eller noe.. Helsevesenet burde vært å stengt denne leiligheten!
Jeg orker snart ike mer og vil bare sette meg ned i et hjørne og grine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
(beklager all sytinga, men måtte få det ut!)