klage innlegg...

Anede

Elsker forumet
Jeg er så sinnsykt trøtt og sliten for tiden... Får ikke sove om nettene lenger. Ligger våken til 4-5 tiden og når jeg endelig sovner så våkner jeg 5-6 ganger fordi jeg må på do, det er et hekkan å snu seg eller kome seg opp av senga og da våkner jeg jo mer til og bruker lengre tid på å sovne igjen.. Sover kanskje 2-3 timer sammenhengende, resten er avbrutt konstant...
JEG ER SÅ SLITEN!!!

I tillegg holder vi på med oppussing av huset og det er jo kjempe tungt.... blir så stressa av at vi ikke er ferdige. Vi skulle vært ferdige for 2 uker siden, men må nok bruke 1-2 uker til.. Lever i et rot uten like! 3 voksne og 4 katter og 1 hund på 48 kvm.... som jeg aldri får tid til å rydde,vaske,vaske opp eller noe.. Helsevesenet burde vært å stengt denne leiligheten!
Jeg orker snart ike mer og vil bare sette meg ned i et hjørne og grine!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

(beklager all sytinga, men måtte få det ut!)

Uff så kjedelig..! Høres ut som du trenger å slappe av litt ja.. Kan fort bli mye med oppussing og da i tillegg lite søvn.. Klarer du å sove litt om dagene da? De nettene jeg sover lite, legger jeg meg litt utpå dagen igjen.. Sover en liten time eller to..
Føler med deg! Håper det blir bedre for din del!

uff nå sitter jeg bare her og gråter..... er helt gåen! Nei får ikke sove på dagen heller...
prøvde før i dag, men akkurat i det jeg dupper av så må jeg på do eller så hamres det og sages osv...

kunne det ikke være en ide å komme seg litt vekk en stund??? Til foreldrene dine, svigers eller rett og slett noen venner?? Hvor du kan ha det litt mindre kaotisk en tid, en ting er at du ikke kan sove, men alle omstendighetene rundt deg gjør jo ikke saken bedre. Du MÅ passe på deg selv i denne tiden, den kommer ikke igjen, og barnet dit blir også opphisset!!
Tenker på deg!!!!

Tusen takk for alle gode ord! det varmer virkelig..
Har tenkt på det å reise vekk en stund, men så er det da slik at jeg er kontrollfreak og livredd at ikke oppussinga skal "gå sin gang", at folk arbeider, at det og det blir gjort osv...
Men jeg tenker på det iallefall..
Mannen min er jo på hjemstedet sitt å jobber, kommer kun hjem i helgene for å arbeide på huset.. så vurderer å bli med han tilbake på søndag...
Hvis jeg klarer å gi slipp her!

Men må iallefall takke for at dere bryr dere.. det er godt å ha noen en kan øse ut tingene på og få litt støtte!
klem til dere alle!

ja, værsåsnill, bli med mannen din på søndag!!! Jeg skjønner deg så godt, jeg er også en sånn kontrollfreak, synes tom det er vansklig når mannen min lager mat, fordi jeg ikke har kontrollen.......men dette er faktisk viktig, jeg forsøker også å nyte tiden mens Lara er i barnehagen, prøver å bruke lit tid på meg selv, slappe av......når kommer den tiden igjen????

Back
Topp