Klage-innlegg

M_N86

Flørter med forumet
Altså, i dag er ikke formen helt der må jeg si! Vært oppe siden klokken 6 og har hatt konskant mageknip og kvalme. Prøvde å spise noe med det gjorde saken bare enda værre. 
Har aldri hatt så mye magetrøbbel som jeg har hatt under graviditeten. Begynner å gå meg på nervene!! 

huff, med meg hjelper det å drikke biola, spise svisker eller kiwi og IKKE gul banan :) Hvis jeg skal spise banan må den ha begynnt å få flekker..ellers stopper alt opp og det gjør vondt:/

god bedring!

uff :( kjenner til det! håper det bedrer seg snart!! du har vel prøvd alle triksa i boka kan jeg tenke meg!

uff :( kjenner til det! håper det bedrer seg snart!! du har vel prøvd alle triksa i boka kan jeg tenke meg!

hehe, ja, jeg føler jeg har prøvd det meste. Bortsett fra svisker. Jeg kan ikke fordra svisker :S

Men jeg la meg å sov litt ettersom jeg har fri i dag, og det hjalp litt :)

Jeg ser du er snart 15 uker på vei og jeg trodde det skulle begynne å gi seg....jeg og har sikkelig mageproblemer og det er aller verst nå. Mye mageknip, forstoppelse (grusomme do opplevelser) og oppkast.
Jeg har prøvd det meste (kan heller ikke fordra svisker) og biola kommer veldig fort opp igjen!

Kaster opp alt jeg spiser og magen er sikkelig uvel, ble heldigvis sykmeldt ut uka så jeg slapp å stresse med oppgaven som skal leveres i dag.

Usj... det er grusomt når det går på magetrøbbel! alt stopper opp da! Håper du blir bedre snart, det kan jo ikke vare evig?!?

Da har vi det ganske likt Bebi86. Jeg hadde også trodd at dette skulle begynne å gi seg nå, men samtidig høres det jo litt logisk ut at magen får problemer med å fungere som vanlig når livmora krever større plass. Men håper virkelig ikke at det betyr at det skal fortsette sånn gjennom hele svangerskapet! :S

Back
Topp