Klag klag...

jealie26

Gift med forumet
Noen flere som er slitne? Har alle sluttet å jobbe? Akk, jeg jobber 100% enda jeg...og jeg kjenner jeg begynner å bli vanvittig sliiiiiiiiiten!!! Har enda halvannen uke igjen til permisjonen min starter...det virker faktisk lenge nå, hehe..jaja, jeg overlever vel...bare ikke stresset setter igang en for tidlig fødsel så [;)]

Vell jeg er på attføring.. Så jeg har ikke jobbet noe i svangerskapet..men er ufattelig sliten av bl og andre smerter som følger med.. Men det er jo ikke lenge til du får permisjon da..fri skal vell bli ganske deiligt kan jeg tenke meg

Vært sykemeldt siden januar..[8|] Utrolig imponerende at du har klart å jobbe fullt helt til nå!![:)]
Skjønner godt at du er sliten nå!!!

jeg også er veldig sliten pga bl. er så lei av smerter og hovne ben nå at jeg kan spy[:'(] ser virkelig fram til fødselen nå[:)]

ORIGINAL: tinejento

Vært sykemeldt siden januar..[8|] Utrolig imponerende at du har klart å jobbe fullt helt til nå!![:)]
Skjønner godt at du er sliten nå!!!

Jeg også! Men har jobbet noen timer i uka likevel.. Mest for det sosiale[;)] 

du er jammen flink jealie24 som enda jobber.....[:D] Jeg blesykemeldt for 1 måned siden, jobber som sykepleier da, så det er jo et tungt yrke...[8|]
Men forstår veldig godt at du er lei. Jeg er møkka lei av å gå hjemme å bare vente å ikke orke noen ting..[:(] men men, det er jo ikke så lenge igjen[:)]

Godt å høre at det ikke bare er meg som er sliten, hehe [:)]
Jobber med det samme som deg mai gull, og det er ganske slitsomt ja...men det er noe med det, jeg har ikke ro i kroppen til å være hjemme, hehe...men kjenner det skal bli godt nå ja [:)]

Jeg har vært sykmeldt siden september, er sliten hele tiden fordi.
Imponerende at du har jobbet 100% frem til nå.

Jeg BURDE vert sykemeldt nå - men man blir ikke sykemeldt fra å være mamma[8|]
Må flytte hjem til mamma'n min i morra  - for TO UKER - for mannen min reiser på jobb igjen i morgen, og jeg klarer ikke å ta meg av Lillemann alene lenger[8|]

Bra du har mamma til hjelp da[:)]

Jeg homper rundt på krykker jeg nå så jeg kan trygt si jeg er sliten og lei. Bra det ikke er lenge igjen  nå for da hadde jeg blitt gal!!

ORIGINAL: ~Fiorellina~

Må flytte hjem til mamma'n min i morra  - for TO UKER - for mannen min reiser på jobb igjen i morgen, og jeg klarer ikke å ta meg av Lillemann alene lenger[8|]

ORIGINAL: *Malin*

Jeg homper rundt på krykker jeg nå så jeg kan trygt si jeg er sliten og lei. Bra det ikke er lenge igjen  nå for da hadde jeg blitt gal!!

Hadde jeg ikke hatt lillemann så hadde jeg måttet ty til krykkene jeg også - har hatt de stående her, men får jo ikke med meg ettåringen om jeg skal pingse på krykker, så [8|]

Jeg er sykemeldt 40% så jobber fullt 3 dager i uken. Er godt det er påskeferie nå, er mildt sagt drittlei av å jobbe [:'(] Godt det bare er 2 uker igjen etter påske, så blir det et år "fri". [:)] 
Dere andre som jobber enda, hva jobber dere med?

Jeg har også jobbet 100 % frem til nå. Har en jobb hvor jeg går og står hele dagen, så jeg vurderer å sykmelde meg de to siste ukene før jeg går ut i permisjon, det vil si at jeg bare jobber 1,5 uke til... merker jeg er mye mer sliten nå enn hva jeg f.eks. var for bare 2 uker siden... Ting skjer raskt!

Jeg har plutselig fått energi til å gjøre litt hjemme nå. I går rundvaska jeg soverommet og ryddet i skal, også flyttet vi om innpå der så det blir plass til senga til lillemann. Og i dag har vi rundvasket gjesterommet og ryddet i klesskap der, også  har jeg bakt brød og vært med mamma på shopping! Men er helt skutt på kveldene da. I morgen skal vi i bursdag til farmor, ellers skal jeg bare slappe av!! Tror sambo også er glad for en fridag![:D]

Er sykmeldt fra jobb, (sykepleier) og har vel vært fullt sykmeldt i to-tre uker nå!

ORIGINAL: Smiley80

Jeg har også jobbet 100 % frem til nå. Har en jobb hvor jeg går og står hele dagen, så jeg vurderer å sykmelde meg de to siste ukene før jeg går ut i permisjon, det vil si at jeg bare jobber 1,5 uke til... merker jeg er mye mer sliten nå enn hva jeg f.eks. var for bare 2 uker siden... Ting skjer raskt!

Jeg vet, det er helt utrolig, slik føler jeg det og, jeg følte jeg hadde mer overskudd til ting for bare kort tid siden, nå går jeg rundt som en hvalross som sliter med å puste..hehe.. jaja, det er snart over jenter [:)] Gleder meg masse jeg nå...
Jeg har jo ikke overskudd til å være kjæreste lenger føler jeg, selvom jeg aldri så mye vil det..og har utrolig dårlig samvittighet...

Har vært sykemeldt siden uke 6 pga kvalme jeg og da den ga seg i uke 20-21 fikk jeg ikke jobbe mer[:(] Men men, nå er det bare deilig å gå hjemme, driver å pakker til vi skal flytte om 1 uke[;)]

signerer denne [&o]
ORIGINAL: *Malin*

Jeg jobber fortsatt jeg også. Så fint å se vi er flere da [;)].

Har nesten følt meg litt rar fordi jeg ikke er sykmeldt ennå. Plutserlig ringer folk til meg midt på dagen bare for å prate. De blir helt satt ut når jeg sier jeg er på jobb og ikke kan prate. Merkelig spør du meg.

Nå skal det sies at jeg har en kontrorjobb da. Ikke spesielt fysisk anstrengende. 

Men jeg begynner å kjenne at jeg er sliten jeg også [8|] 

ORIGINAL: lillea

ORIGINAL: Catrine2

Jeg har plutselig fått energi til å gjøre litt hjemme nå. I går rundvaska jeg soverommet og ryddet i skal, også flyttet vi om innpå der så det blir plass til senga til lillemann. Og i dag har vi rundvasket gjesterommet og ryddet i klesskap der, også  har jeg bakt brød og vært med mamma på shopping! Men er helt skutt på kveldene da. I morgen skal vi i bursdag til farmor, ellers skal jeg bare slappe av!! Tror sambo også er glad for en fridag![:D]

Er sykmeldt fra jobb, (sykepleier) og har vel vært fullt sykmeldt i to-tre uker nå!

så flink du e!! Får mæsta litt dåli samvittihet æ[;)][;)] 

Ein får svi da, i dag e d soffadag!![:D]  Med påskeegget på magen![;)]

Back
Topp