kl er 02.44..

Stakkars lille Emmeth! :( han har det ikke godt skjønner jeg...håper at han sover godt i natt og at det ikke blir verre! Sender masse godbedringstøv!!! :rolleyes:

Nei, han har det skikkelig dårlig, guri land jeg var redd, like redd som jeg var i natt. Han lå bare og sprella fanatisk med arma og ikke fikk til og puste:O Helt forferdelig og se han sånn:( Stakkars lille skatten min. Utrolig ekkelt og skremmende. Håper medisinen hans hjelper:) Er det koselig på hytta?:)

Har han feber og ? Ville evt sjekka han for Rs-Viruset... Kan ligne veldig på astma og eller falsk krupp..
God bedring til Emmeth <3

Nei, han har det skikkelig dårlig, guri land jeg var redd, like redd som jeg var i natt. Han lå bare og sprella fanatisk med arma og ikke fikk til og puste:O Helt forferdelig og se han sånn:( Stakkars lille skatten min. Utrolig ekkelt og skremmende. Håper medisinen hans hjelper:) Er det koselig på hytta?:)
Tror jeg også ville vært livredd! :confused:

Vi koser oss veldig! Hermine sover like dårlig uansett hvor vi er da:p det har regna masse på all snøen i natt så nå er det holke:eek: spørs om det blir noen tur ut da:(

Har han feber og ? Ville evt sjekka han for Rs-Viruset... Kan ligne veldig på astma og eller falsk krupp..
God bedring til Emmeth <3

Han har feber, ja. Men ikke mer enn 38 en halv.

Tror jeg også ville vært livredd! :confused:

Vi koser oss veldig! Hermine sover like dårlig uansett hvor vi er da:p det har regna masse på all snøen i natt så nå er det holke:eek: spørs om det blir noen tur ut da:(

Så kjedelig det har regnet da:(:oops: koselig og være inne også:) spille litt spill, kanskje? Til lille Herminemor ikke sove?:p

Huff stakkars gutten din, jeg ville også vært fra meg selv. Håper medisinen hjelper han, huff :(

Kjenner jeg får helt vondt :( Håper det snart blir bedre!

Minda låg ikkje på høgre enn det ho heller når ho hadde rs.. På det høgste låg ho på 38,7..

OI, samme som Emmeth har, jo:( Trodde de hadde mye høyere feber med RS-virus?! Han er dårlig ennå, dessverre:( Heldigvis mindre slim nå, meeen utrolig dårlig i formen. Kommer opp slim fra munn og masse snørr/slim fra nesen:(:( Sliter veldig med og sovne på både, både på dag- og kveldstid!? Han får Bricanyl 3 ganger daglig, men hoster en del for det og jobber for og puste, men heldigvis blir han ikke kvalt av slimet nå!

Tusen takk for gode ord, jenter<3<3<3

Back
Topp