kl 20:20

tojenter

Forumet er livet
Er jeg nøyatig like langt på vei som jeg var da vannet mitt gikk forrige svangerskap[8D] Tror uheldigvis ikke det skal gjenta seg[8|]
 


prematur ammetåke her i gården..... er i morra og ikke i dag[8D]
 
Du har god kontroll skjønner jeg [:D]

Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D]
 
ORIGINAL: Zita

Du har god kontroll skjønner jeg [:D]

Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D]


ikke veldig god...[8D][8D]
 
ORIGINAL: citadel

Hihi, hvis det ikke er før i morgen er det jo fortsatt lov å håpe[8D][;)]
 
ORIGINAL: ainakor



prematur ammetåke her i gården..... er i morra og ikke i dag[8D]
*flire*
 
Back
Topp