tojenter Forumet er livet 9 Aug 2009 #1 Er jeg nøyatig like langt på vei som jeg var da vannet mitt gikk forrige svangerskap[8D] Tror uheldigvis ikke det skal gjenta seg[8|]
Er jeg nøyatig like langt på vei som jeg var da vannet mitt gikk forrige svangerskap[8D] Tror uheldigvis ikke det skal gjenta seg[8|]
tojenter Forumet er livet 9 Aug 2009 #2 prematur ammetåke her i gården..... er i morra og ikke i dag[8D]
Z Zita Gift med forumet 9 Aug 2009 #3 Du har god kontroll skjønner jeg [:D] Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D]
Du har god kontroll skjønner jeg [:D] Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D]
tojenter Forumet er livet 9 Aug 2009 #4 ORIGINAL: Zita Du har god kontroll skjønner jeg [:D] Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D] ikke veldig god...[8D][8D]
ORIGINAL: Zita Du har god kontroll skjønner jeg [:D] Vannet kan vel gå når som helst det[;)] Eller så har du plutselig rier... spennende dette veit du, en kan aldri være trygg[:D][:D] ikke veldig god...[8D][8D]
~Milla~ Forumet er livet VIP 9 Aug 2009 #5 ORIGINAL: citadel Hihi, hvis det ikke er før i morgen er det jo fortsatt lov å håpe[8D][;)]
InLove* Elsker forumet 9 Aug 2009 #6 ORIGINAL: ainakor prematur ammetåke her i gården..... er i morra og ikke i dag[8D] *flire*