kl 19.32

nr2imars2013

Betatt av forumet

i dag var det 11 herlige mnd siden vår nydelig datter kom til verden <3 Og vi ble deltagere i den mest fantastiske prosessen i hele verden!! Gleder meg så ufattelig mye til å føde igjen <3

Kommer til å fjerne bildet om litt så ikke kopier det i kommentarer er dere snill :)

Bare 1 mnd igjen til storstilt 1 års feiring :)  Hurra :)

Fantastisk bilde! Og du så jammen meg bra ut, mine bilder fra fødselen er så grusomme at de til og med er sensurert fra babyalbumet, haha! Fikk sånn 'gleder meg' følelse jeg og nå til neste fødsel ved å se dette bilde! :) og gratulerer med 11mnd'ers dag til din datter:)

*Huldra* skrev:
Fantastisk bilde! Og du så jammen meg bra ut, mine bilder fra fødselen er så grusomme at de til og med er sensurert fra babyalbumet, haha! Fikk sånn 'gleder meg' følelse jeg og nå til neste fødsel ved å se dette bilde! :) og gratulerer med 11mnd'ers dag til din datter:)

Det man ikke ser på bildet er at livmoren ikke trakk seg sammen og blodet fosset :P Så rett etter bildet ble tatt tok de henne fra meg og sendte henne ut på gangen med pappaen.. Og det gikk over 3 timer til jeg fikk holde henne igjen.. Men likevel er det det mest fantastiske jeg har vært med på noen gang :) Lille sinnataggen min <3 hehe :) Tykk og god etter 16 dager ekstra i magen :) 

det samme skjedde med meg! Er så redd for at det skal skje igjen.. Fikk du noe info? Jeg ble kjørt inn på oprasjonsstua i all hast med jodmor oppå meg med trykk på magen.. Ble lagt i narkose og da begynnte blødningen å stoppe så de gjorde ikke noe.. Fikk ingenting info i etterkant.... Gratulerer foressten :D:D

bibibi skrev:
det samme skjedde med meg! Er så redd for at det skal skje igjen.. Fikk du noe info? Jeg ble kjørt inn på oprasjonsstua i all hast med jodmor oppå meg med trykk på magen.. Ble lagt i narkose og da begynnte blødningen å stoppe så de gjorde ikke noe.. Fikk ingenting info i etterkant.... Gratulerer foressten :D:D

Fikk beskjed om å gi beskjed når jeg kom inn neste gang om hva som hadde skjedd slik at de hadde klar noe medisiner som skulle få livmoren til å trekke seg sammen.. Sansynligheten for at det skulle skje igjen var vist stor, men hvis de hadde klar de spøytene og fikk gitt de med en gang skulle det gå mye bedre :)

Jeg ble ikke lagt i narkose men hun ene legedamen hadde hele hånden og halve armen sin oppi livmoren min i over 1 time for å dra ut morkaken og fosterhinnen som også hang fast inni livmoren..  

Back
Topp