Klør!!!!!

TonjeJenta

Forumet er livet
VIP
Jeg klør sånn.... ordentlig på leggene. Klør til jeg begynner å blø og det bare begynner å svi... så mildner svien kjappt og kløen tar over igjen. Er som om beina bare er et stort myggstikk. For å minske kløen smører jeg meg med en Decubal krem uten parfyme.

Greit nok at jeg har ømfientlig hud og reagerer på parfyme og sånn. Men dette er jo helt sykt.  Har gått over til parfymefri såpe og bruker ikke parfyme i vaskemiddel og et sensitivt skyllemiddel. Mulig jeg må bytte det til neutral også.... Men nå blir jeg snart gal av å klø meg ihjel hele tiden.....

[:@][:@][:@][:'(]

Jeg har det samme, men jeg har svangerskapskløe.. [8|]

er det eksem kanskje?[8|]

jeg har ikke svangerskapskløe ihvertfall [:D]

Nja... har psoriasis da.. men aldri hatt noe på beina. Og flekker jeg har fått rundt på kroppen har aldri klødd... og har ingenting man kan se på beina. Null nix nada.... ser helt normalt ut... jeg bare kløøøøøøør!!!!
[&o]

Jeg har perioder der jeg sover med sokker paa hendene for ikke aa kloe saar. Har ikke funnet noe annet som virker mot kloeen enda.[&:]

ORIGINAL: TonjeJenta

Nja... har psoriasis da.. men aldri hatt noe på beina. Og flekker jeg har fått rundt på kroppen har aldri klødd... og har ingenting man kan se på beina. Null nix nada.... ser helt normalt ut... jeg bare kløøøøøøør!!!!
[&o]

kaaaan jo ha noe psoriasisen da...har du prøvd sånn kløedempene krem?? finnes ikke det?[8|]

[&o]
Slik er det her og....har proreasis andre plassar, men ikkje på beina. Likevel klør det slik at eg ser ut som eg har vore i krigen. Blir snart gal!!

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

[&o]

kaaaan jo ha noe psoriasisen da...har du prøvd sånn kløedempene krem?? finnes ikke det?[8|]

ja kan jo ha noe med det å gjøre.... man blir jo mer ømfientlig.
Har hørt om kløedempende krem.. og tenkte å sjekke på apoteket i morgen... for jeg blir snart ordentlig sprø.

ORIGINAL: *BjørnarSinMamma*

[&o]

ja kan jo ha noe med det å gjøre.... man blir jo mer ømfientlig.
Har hørt om kløedempende krem.. og tenkte å sjekke på apoteket i morgen... for jeg blir snart ordentlig sprø.

ja for det er ikke lurt å klø iallefall..ville sjekka ut den kremen hvis ikke det hjelper ville jeg prata med legen..

ORIGINAL: Hoppande TeltPlugg

Sånn va da berre her når eg va gravid desverre.. Håpe du finne nåke så hjelpe! Prøvd kulde? Lause, lette, ledige kler? kvitvask?[:D]

Hva er kvitvask? syns jeg er ganske så kvit/hvit fra før [:-][8D]
Neida... Men jeg bruker ikke vaskemiddel med parfyme i... men mulig skyllemidlet jeg bruker nå ikke er bra nok... at det ikke er lite nok skyllemiddel. Dette er jo helt sykt... for i perioder kan jeg bruke vanlig vaskemiddel også... men så blir jeg på en måte mettet... og må starte med alt uten parfyme igjen.
Kjøpte den palmolive sensitive dusjsåpa og klødde meg ihjel etterpå... så nå bruker jeg neutral babydusj [:D].

Jeg klødde faktisk ingenting da jeg var gravid, ei heller psoriasis-utbrudd.... satse på å bli gravid kjappt [:D][8D][:D]

Back
Topp