Klør så intenst i nesen, bakerst i munnen og i ørene! Vi er midt i pakkeprosess før flytting, og tenkte kanskje det var støv jeg reagerte på. Det kan også være at jeg plutselig reagerer mer på katten enn tidligere, eller at pollen allerede har kommet. Er smått allergisk mot det. Eventuelt om det er starten på en god gammaldags forkjølelse.
Uansett, jeg blør også i nesen, ikke rennende eller mye, men mer enn hva som er normalt. Lyserosa på papiret når jeg snyter meg. Det har jeg skjønt kan henge sammen med skjøre slimhinner under graviditet. Noen som har vært borti det samme og funnet ut av det? Er 12 uker nå. Vil helst unngå skylling av neseborene og nesesprayer, synes det er veldig ubehagelig og ekkelt! Men gjør det hvis jeg MÅ.
Uansett, jeg blør også i nesen, ikke rennende eller mye, men mer enn hva som er normalt. Lyserosa på papiret når jeg snyter meg. Det har jeg skjønt kan henge sammen med skjøre slimhinner under graviditet. Noen som har vært borti det samme og funnet ut av det? Er 12 uker nå. Vil helst unngå skylling av neseborene og nesesprayer, synes det er veldig ubehagelig og ekkelt! Men gjør det hvis jeg MÅ.
prøver å vente lengst mulig med å ta, men bare må få puste tilslutt! nyser flere ganger om dagen og føler meg ekstra tett i bryst og hode.. begynt med allergi tabletter nå for å forebygge, orker ikke bli enda mer tett!