Klør!

Felina

Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Herregud, klør sånn på leggene at jeg holder på å bli gal! Har nesten ikke sovet i natt pga kløe... smører og smører med fuktighetskrem, men det hjelper bare rett etterpå.
Skulle til å smøre med en eurax jeg hadde her, men såklart står det på at den ikke bør brukes av gravide :(
Er visst ganske vanlig med svangerskapskløe pga høye hormonnivåer har jeg lest... Andre som kløøør?? :P
 
Ja!! ikke hele tiden heldigvis, men plutselig får jeg akutt kløe! Blir jo helt desperat :P
 
Jaaaaa... Jeg klør meg i hel. Spesielt på leggene og brystene... Fikk noen tips av de her inne på en trå jeg startet. Men tror vi kom frem til at jeg måtte høre med jordmor, noe som jeg glemte da det var så mye annet den dagen... Men jeg også smører meg, hele meg er tørket ut føler jeg, så jeg føler med deg virkelig... Jeg klør hele tiden, smører meg og kan kun gå i bomull, ellers klør det helt forferdelig. Men det hjelper heldigvis å smøre meg med en tykk krem uten parfyme og en løs bomull topp:)
 
Back
Topp