Felina
Glad i forumet
❤ Oktoberbaby 2016 ❤
Novemberlykke 2016
Septemberbarna 2019
Oktoberlykke 2019
Augustlykke 2022 ❤️
Herregud, klør sånn på leggene at jeg holder på å bli gal! Har nesten ikke sovet i natt pga kløe... smører og smører med fuktighetskrem, men det hjelper bare rett etterpå.
Skulle til å smøre med en eurax jeg hadde her, men såklart står det på at den ikke bør brukes av gravide
Er visst ganske vanlig med svangerskapskløe pga høye hormonnivåer har jeg lest... Andre som kløøør??
Skulle til å smøre med en eurax jeg hadde her, men såklart står det på at den ikke bør brukes av gravide
Er visst ganske vanlig med svangerskapskløe pga høye hormonnivåer har jeg lest... Andre som kløøør??

