Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg og klør. spesielt på mage og litt på puppene. Men det blir dobbelt så ille om jeg ikke smører hver dag. Så det er ett tips om dere enda ikke gjør det :)DK82 skrev:
Jeg er nokså nøye med hvilke kremer jeg bruker og vil helst unngå parfyme, parabener og andre unødvendige tilsetningsstoffer. Kan gi noen tips :-)Juice skrev:
Aderma exomega krem (selges på alle apotek) er veldig god og brukes mye for dersom man har sensitiv hud, eksemhud, psoriasis o.l.. Ulempen er at den er litt dyr. Ellers er Danatect (selges kun Boots apotek) et billig alternativ, men ikke fult så god som Aderma sin krem.
Decubal clinic cream er en vanlig feit krem (tror det er 38% fett i kremen) som er uten parfyme og konserveringsmidler.
Det finnes også en internettside (husker ikke adressen) hvor det står hvilke kremer som er svanemerket :-) Kan være verdt å kikke på.
Jeg klør også masse på magene og puppene. Det hjelper å smøre seg med krem :-)
Juice,DK82 skrev:
den kremen til L'Occitaine (body butter) er helt uten parabener etc. Tror den også inneholder lite eller ingenting parfyme (den lukter svært lite). Er veldig feit men trekker inn ganske fort.
Jeg er nokså nøye med hvilke kremer jeg bruker og vil helst unngå parfyme, parabener og andre unødvendige tilsetningsstoffer. Kan gi noen tips :-)Juice skrev:
Aderma exomega krem (selges på alle apotek) er veldig god og brukes mye for dersom man har sensitiv hud, eksemhud, psoriasis o.l.. Ulempen er at den er litt dyr. Ellers er Danatect (selges kun Boots apotek) et billig alternativ, men ikke fult så god som Aderma sin krem.
Decubal clinic cream er en vanlig feit krem (tror det er 38% fett i kremen) som er uten parfyme og konserveringsmidler.
Det finnes også en internettside (husker ikke adressen) hvor det står hvilke kremer som er svanemerket :-) Kan være verdt å kikke på.
Jeg klør også masse på magene og puppene. Det hjelper å smøre seg med krem :-)