Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Desembervær i stavanger det! 9 grader i går da, men var 11 her for leden!Kommer veldig an på sommerensom regel er det jo 10 grader og regn hele sommeren her i nord.
Da er man veldig forskjellig da. Med nummer 1 kjøpte vi inn massevis av bukser og sparkebukser og det ble ekstremt lite brukt. Sparkebukser ble faktisk aldri brukt når han var baby. Jeg sier heller at man kommer langt med body og strømpebukse jeg, enten man får sommerbaby eller vinterbaby.Eldste er født i juni, en varm sommer. Hadde aldri vært aktuelt å brukt ull da. Ville ikke anbefalt å handler inn nye ull for sjeldent en trenger det om sommeren. Dyrt er det også. Kommer langt med langermet og kortermet body, tynn strikkejakke, bukser eller sparkebukse. På jenta vår gikk det mye i kjole med eller uten strømpebukse. Teppe og dyne er kjekt å ha i tillegg. Tynne luer og en solhatt.
Da er man veldig forskjellig da. Med nummer 1 kjøpte vi inn massevis av bukser og sparkebukser og det ble ekstremt lite brukt. Sparkebukser ble faktisk aldri brukt når han var baby. Jeg sier heller at man kommer langt med body og strømpebukse jeg, enten man får sommerbaby eller vinterbaby.
Mener du at strømpebukser ikke er klær altså? Jeg mener nå at sønnen min også hadde klær på seg han, like mye som ditt barn.Klart alle er forskjellige. Jeg har alltid likt å kle mine med klær ikke kun strømpebukse og body. Derfor har strømpebukse omtrent ikke blitt brukt til gutt ol sommeren.
Enig her! Det er litt overdrevent fokus på at alle babyer burde ha ull året rundt. Min reagerte kraftig på ull fordi det rett og slett ble altfor varmt for han (født i oktober). Fikk rødt varmeutslett over hele kroppen. Prøv selv å gå med ull året rundt, det er klamt og ubehagelig når det blir for varmt.Men forsiktig med å handle inn store mengder sommerull/ull. 20-30% reagerer på ull første månedene og sommerbaby har forhøyet risiko pga svetting i varmen.![]()