Klør på magen

Du smør deg bare inn med oljen i dusjen? Så skyller du av overflødig og tørker deg?
Har vurdert å kjøpe inn babyolje men å smøre seg med olje blir alltid sånn gris syns jeg.

Prøv bio-oil. Den trekkes fort inn i huden og legger seg ikke som et lag utenpå som babyolje. Dessuten lukter den HIMMELSK❤️

Jeg klør også en del på magen men tror det er fordi huden er veldig tørr. Bruker babyolje og masserer med innimellom

Ja den blir tørr når den strekkes så er viktig å smøre men jeg har funnet ut at jeg må smøre ofte av både oljer og bodylotion:happy: Det hjelper litt
Jeg er litt sløv med det og glemmer det ut helt til jeg begynner å klø hehe

Du smør deg bare inn med oljen i dusjen? Så skyller du av overflødig og tørker deg?
Har vurdert å kjøpe inn babyolje men å smøre seg med olje blir alltid sånn gris syns jeg.
Ja jeg smører meg inn helt til slutt som om det var såpe, skyller lett av og tørker med med å dabbe lett på magen (så jeg ikke drar det bort).

Blir ikke klissete da :happy:

Leste denne tråden for noen dager siden og tenkte: jøss.. det klør ikke hos meg denne gangen. Hadde glemt det fra sist gang.. meeeen, så begynte det jaggu å klø allikavel her om dagen. Klør på toppen av magen:hilarious:

Back
Topp