Klør på magen

Tonjemora

Betatt av forumet
Er det flere som klør veldig på magen? Jeg har blitt skikkelig rød og det klør hele tiden, smører med olje og krem men føler ingenting hjelper:hungover: Blir gal av å klø å klø:shifty: Har aldri hatt det så ille som nå, klødde ingenting med nr 1 så nå er jeg lei av all den kløingen:grumpy:

Er det noe jeg kan gjøre? Hva slags krem/olje anbefaler dere?

Takk på forhånd:happy:

Jeg har klødd mye på magen, men å bruke babyolje i dysjen på hele kroppen føler jeg har hjulpet :happy:

Jeg klødde veldig, fikk små røde prikker som kom og gikk de siste ukene. Fikk Cetirizin(?) allergitablett av legen som jeg tok før leggetid, så det ikke gikk ut over søvn og hvile :)

Jeg klør meg til blods på leggene, så lurer på det samme :p

Jeg klødde veldig, fikk små røde prikker som kom og gikk de siste ukene. Fikk Cetirizin(?) allergitablett av legen som jeg tok før leggetid, så det ikke gikk ut over søvn og hvile :)
Er ikke så ille at det går ut over søvn og hvile men lei av å klø allikevel:) Så kanskje jeg skal spørre legen neste gang jeg er hos henne om det:)

Er så dritt å klø og man blir rød å får vondt av all den kløingen:inpain: Så håper det forsvinner etter fødsel:D Utrolig hvor mye plager man kan få av å skape et liv:eek:

Ja det er ganske utrolig :hilarious:
Står at vanlig svangerskapskløe skal gi seg rimelig umiddelbart etter fødsel heldigvis! For dette blir jeg sprø av :banghead:

me too! Også klør jeg på magen, der strekkmerkene er:hungover:

Jeg klør foreløpig ikke på magen (bank i bordet!!), men har smørt med bio-oil heeeeele veien. Aner ikke om det er det som har gjort susen, men fikk ikke strekkmerker hverken forrige svangerskap eller denne gangen. Og jeg får vanligvis veldig fort strekkmerker :bored::hilarious:

Jeg klør foreløpig ikke på magen (bank i bordet!!), men har smørt med bio-oil heeeeele veien. Aner ikke om det er det som har gjort susen, men fikk ikke strekkmerker hverken forrige svangerskap eller denne gangen. Og jeg får vanligvis veldig fort strekkmerker :bored::hilarious:
Da er du heldig. Jeg klødde ingenting sist så uvant at jeg skal klø denne gangen:inpain:
Har kjøpt bio-oil så håper den hjelper nå:happy:
Har strekkmerker fra før(fra ungdomstiden) men de ble ikke værre sist svangerskap pga jeg ble ikke så stor men kan hende jeg blir litt større denne gangen så det er det som gjør at jeg klør sånn, at det blir nye strekkmerker:rolleyes: Er i uke 30 så har noen uker igjen på å vokse:D

Er tilfeldig med disse strekkmerkene, da de kommer fra det innerste hudlaget. Men det føles ofte bedre med smurt hud :-)
Smørte meg med bio oil slavisk morgen og kveld forrige svangerskap. Fikk en del strekkmerker på slutten allikevel. Ikke smørt meg en eeeneste gang dette svangerskapet, ikke fått et eneste merke.

Godt å høre at flere er i samme båt ❤️ Sliter ikke så mye med at det klør noe spesielt på magen, men klør generelt på kroppen.

Er tilfeldig med disse strekkmerkene, da de kommer fra det innerste hudlaget. Men det føles ofte bedre med smurt hud :)
Smørte meg med bio oil slavisk morgen og kveld forrige svangerskap. Fikk en del strekkmerker på slutten allikevel. Ikke smørt meg en eeeneste gang dette svangerskapet, ikke fått et eneste merke.

Ja det kan sikkert være tilfeldig altså, men jeg får strekkmerker bare jeg legger på meg i jula omtrent :hilarious: er i grunn ikke så viktig om det er pga smøringa eller ikke. Så lenge jeg ikke er dekka i striper og/eller klør meg ihjel er jeg fornøyd :D

Da er du heldig. Jeg klødde ingenting sist så uvant at jeg skal klø denne gangen:inpain:
Har kjøpt bio-oil så håper den hjelper nå:happy:
Har strekkmerker fra før(fra ungdomstiden) men de ble ikke værre sist svangerskap pga jeg ble ikke så stor men kan hende jeg blir litt større denne gangen så det er det som gjør at jeg klør sånn, at det blir nye strekkmerker:rolleyes: Er i uke 30 så har noen uker igjen på å vokse:D

Jeg har også strekkmerker fra puberteten, men det er i hovedsak på hoftene :p har heldigvis ikke fått noen i forbindelse med svangerskapet, annet enn et par bittesmå striper forrige gang. Jeg er mye større denne gangen, så er spent på hvordan det ser ut om 2 mnd sjæl :hilarious:

Har begynt og kjenne nå at det klør og bruker mandelolje både på morgen og innan leggetid. Føler at det hjelper ☺️. Er i uke 31 nå.

Back
Topp