Klør over alt :-/

mamma2be89

Betatt av forumet
Jeg klør noe utroligt mye på brystene, magen og siden av magen å litt i lysken. Er det andre som har det slik? Er det noe med graviditeten eller er det noe annet? Noen som hvet? :-)

Termin 31 januar 2014 <3

Det har nok noe med graviditeten å gjøre. Sist gang klødde jeg noe forferdelig, og hadde lyst til å klø meg hele tiden. Denne gangen er det ikke så ille heldigvis, for husker at det var skikkelig plagsomt

Tenker det er huden som strekker seg:-) klør endel over magen sjøl for tida!

Jeg klør som en gal mellom puppene. har gjort det siden jeg var en 4-5 uker på vei. å ha på bh er det verste som finnes, den kastes så fort jeg kommer hjem:p

merker ikkenoe kløe men nå er huden min ganske utstrekt fra før.l tok gastric bypass for 2 år siden gikk ned 110 kilo fortsatt all løshuden igjenn så masse vokseplass i huden min ><

Jeg tok også gastric bypass for 2 år siden og har gått ned 60 kg og har løshuden enda så synes det er litt merkelig at jeg klør for at huden strekker seg for jeg har jo masse hud å gå på :-P

Termin 31 januar 2014 <3

Det er bare huden som strekker seg. Jeg klør kjempemye selv!

Kjøp kokkosoljer og moisturing stick mot strekkmerker og for å gi fuktighet på The Body Shop! :)

Back
Topp