kløing

*Peonella*

Gift med forumet
Novemberskattene 2014 <3
Noen andre som klør skikkelig på magen? jeg ligger og klør i minst en halvtime hver kveld når jeg legger meg... skikkelig slitsomt! [:-] I dag merket jeg at jeg har klødd meg til blods også.. ser ut som jeg har masse små røde prikker på hele magen! Skal til legen på onsdag, så jeg får høre med han da.. (om jeg orker å vente så lenge)..

Jeg også klør etter jeg har lagt meg. Slitsomt.
Men nå har jeg begynt å smøre meg med hvitvask, ser ikke så lekkert ut, men det hjelper.

klødde også på slutten, tror det er normalt når huden strekker seg.

uff, klør meg til blods på puppene jeg...fått masse stygge merker og blødende sår etter den jæ..... kløinga!!!!
er ikke mye godt nei...[&:]

Takk for svar! Har akkurat smurt meg med coconutbutter fra body shop og hatt babyolje oppå der igjen.. Mm, deilig [:D][:D]

tror de er ganske normlt ja, jeg kan også klø og klø, hjelper å smøre med en fet krem..[:D]

Huff ja, klør som en gris jeg å. Syns jeg smører hele tiden! Har med meg en håndduk i senga slik at jeg klør med den når det blir som verst. Så slipper jeg å klore meg opp med neglene. . . Funker iallefall til jeg sovner [:D]

ufff... Synes synd i dere som sliter med kløing! Har ikke gjort det denne gangen (bank i bordet) men sist gang var det helt ekstremt! Klødde meg til blods på både mage å pupper i ca 1 mnd. Prøvde hvitvask, men syntes ikke det funka. Legen sa at jeg kunne fått ett eller annet på resept, men det sa han jo ikke før jeg var ferdig me hele kløingen...
Men hold ut jenter, ikke så lenge igjen nå!!

Klør til meg oxo,det er så fryktelig ubehagelig(den såkalte "svangerskapskløen")[&:].
Så når det er på det verste smører jeg magen inn med en fet oily creme som heter apo base,den er kjempegod[:)]

tja jeg klør en del men ikke så voldsomt som du !!!
jeg klør da vel sikkert pga strekk merkene vil jeg tro ?!! har du strekkmerker så kan det jo være derfore :)

Back
Topp