Kløende pupper...

Sukkertøy

Glad i forumet
Åh jeg blir gaaaal! Klorer jo opp huden og har fått masse små sår.. klør noe vanvittig og jeg klarer ikke la være.. prøvd å smøre meg med diverse kremer men det hjelper ikke :( noen som har noen gode tips??

Har du prøvd Purelan også? Jeg kjøpte med A-krem i går til mine, jeg også klør en del og er veldig tørr/flassete. Synes det blir bedre med en gang om jeg smører :-) Kan det være undertøyet/klærne over som gjør at det klør? Evt kan du jo prøve å smøre på en fet krem og legge et ammeinnlegg imellom :-)

Jeg klør mest npr jeg har tatt av bh, og den er ikke for liten.. varierer ofte mellom bhne også men til ingen nytte.. :/

Ingen andre tips enn å smøre og smøre med en krem:)

Så rart å klø der! Det gjør nemlig jeg og! :o. Har brukt decubal krem som er intensiv og bruker dusj olje fra educin eller hva den heter.. det hjalp litt..

Driver puppene og vokser? Kanhende det er litt sånn hudstrekk-kløe?
Evt tørr hud?
Uansett sikkert bra å smøre på med det feiteste du kan finne. Har hørt mye bra om kokosolje :)

Prøv olje. Har lest at det skal lindre kløe på mage og pupper når de vokser og/eller har tørr hud. Jeg kjøpte mandelolje på apoteket. Jeg reagerer på parfyme og andre tilsetningsstoffer i kremer/oljer og må derfor bruke den :)

Jeg klødde for noen uker siden.. Og puppene er gedigne nå :happy112 sluttet å klø nå så tenker at det kanskje har sammenheng med at de har vokst. Starter på uke 23 i morgen

Jeg klødde for noen uker siden.. Og puppene er gedigne nå :happy112 sluttet å klø nå så tenker at det kanskje har sammenheng med at de har vokst. Starter på uke 23 i morgen

Ja jeg antar at det er derfor men det er jo irriterende når jeg klør istykker huden og ikke føler noe hjelper :p

Klør og flasser på nippels, vanskelig å kontrollere seg i offentligheten. Føler meg gal og pervers :downtown
Må smøre ofte for å ha noen effekt. Har prøvd med olje og nippelkrem fra apotek, krem funker best for meg.

Har du prøvd educerin dusj olje og hva med jason aloe vera krem 84 pr?:) hvordan går det nå?:)

Back
Topp